بازاریابی و فروش

اعلام زمان بلیت فروشی ملاقات سپاهان و استقلال

زمان بلیت فروشی ملاقات سپاهان و استقلال اعلام شد.

31 مرداد 1402

معمای شماره یک تابستانی پرسپولیس؛ قرارداد دارد اما می رود!

هافبک سرخ ها هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما شواهد حاکی از جدایی اوست

2 خرداد 1402

سامسونگ دست به دامن ال جی شد!

زومیت نوشت: سامسونگ با پیش بینی اشتباه در سال 2015 از بازار تلویزیون های OLED خارج شد و اکنون برای فعالیت جدی تر دست به دامان ال جی شده است.

27 اردیبهشت 1402

نخستین جشنواره بین المللی کوچ عشایر شاهسون در جعفرآباد مغان به کار خود سرانجام داد

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارشهای واصله، نخستین جشنواره بین المللی کوچ عشایر شاهسون در جعفرآباد مغان به کار خود سرانجام داد.

9 اردیبهشت 1402

برای خرید کامپیوتر همه کاره (All، in، One) به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر در کنار قدرت سخت افزاری مناسب، آسان بودن راه اندازی، طراحی شیک و مرتب بودن میز کار هم برای شما اهمیت دارد، کامپیوتر همه کاره (All in One) می توانند انتخاب خوبی برایتان باشند.

30 فروردین 1402

راهنمای مراکز خرید اسپانیا

وقتی در هنگام خرید به طیف گسترده ای از کالاها و خدمات دسترسی دارید احساس قدرت بیشتری به شما دست خواهد داد. مهم نیست برای خرید سوغاتی به مراکز خرید اسپانیا سر می زنید و یا برای پیدا کردن برند مورد علاقه خود به خرید رفته اید، شک نکنید هیچکس از مراکز خرید...

13 فروردین 1402

فروش بلیت همراه با هتل اجباری تخلف است

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: فروش بلیت همراه با هتل اجباری به مسافران تخلف است که متاسفانه به وسیله بعضی از آژانس های مسافرتی صورت می گیرد.

3 اسفند 1401

زمان قرعه کشی طرح فروش بهمن موتور اعلام شد

طرح فروش خودرو ویژه حمایت از جوانی جمعیت به وسیله گروه خودروسازی بهمن موتور 14 بهمن 1401 شروع شد. قرعه کشی این طرح فروش نیز روز دوشنبه 24 بهمن برگزار می گردد.

24 بهمن 1401

این خودروها را فردا بدون قرعه کشی بخرید

طرح نو فروش فوری محصولات شرکت سایپا از فردا سه شنبه آغاز خواهد شد.

6 بهمن 1401

مشخص ضوابط و دستورالعملی برای نقل و انتقال قانونی فیش حج

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، مشخص ضوابط و دستورالعملی برای نقل و انتقال قانونی فیش حج صورت پذیرفت.

3 بهمن 1401

اصفهان، مدارس و دانشگاه ها غیرحضوری شدند

براساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان اصفهان و با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، همه ادارات، دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز یکشنبه (25 دی ماه) ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز می کنند و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند....

27 دی 1401

طراحی عجیب هلی کوپتر نو ارتش آمریکا، عکس

دیجیاتو نوشت: کمپانی Bell که متعلق به هولدینگ Textron است در رقابت برای ساخت پرنده تهاجمی برد بلند آینده ایالات متحده برنده شده و بزرگ ترین قرارداد هلیکوپتری 40 سال اخیر پنتاگون را بدست آورد.

20 آذر 1401

5 نکته مهم که قبل از خرید کتابخانه و قفسه کتاب باید به آن توجه کنید

قفسه های کتاب و کمد کتابخانه یکی از مفیدترین المان ها به منظور زیباسازی بیشتر فضا هستند. چراکه این دسته از کالاها نه تنها مجموعه کتاب های شما را سازماندهی می نمایند، بلکه به عنوان مکانی برای نمایش لوازم تزئینی و آثار هنری و برجسته هم عمل می نمایند. با...

19 آذر 1401

فروش فوق العاده سایپا برای 2 خودروی پرطرفدار ، زمان عرضه، قیمت و اسامی خودروها

فروش فوق العاده سایپا برای دو خودرو پرطرفدار با قیمت مناسب و زمان تحویل سه ماهه به زودی آغاز می شود.

17 آذر 1401

بهترین برندهای معروف سرویس خواب کدام اند؟

در مورد دکوراسیون اتاق خواب، خرید یک سرویس خواب ایده آل که شامل تخت خواب، آینه، دراور، پاتختی و میز آرایش است، در ابتدای لیست اولویت های هر فردی قرار گرفته است؛ چراکه آن ها، از وسایل ضروری برای ایجاد حس آرامش در یک اتاق خواب اند.

14 آذر 1401

بلیط هواپیما جعلی نخرید!

بلیط هواپیما جعلی نخرید! اگر قصد سفر هوایی دارید به شما پیشنهاد می کنیم که توجه ویژه ای به بلیط هواپیما جعلی داشته باشید! این روزها افراد سودجو سعی می کنند که از طریق فروش بلیط هواپیمای جعلی به مردم سودهای کلانی به جیب بزنند. این اتفاق مخصوصا در زمان های...

11 آبان 1401

خرید واحد 10 ساله در تهران چقدر پول می خواهد؟ ، جدول قیمت ها را ببینید

در گزارش زیر به آنالیز قیمت و مشخصات آپارتمان های 10 ساله در بلوار کشاورز، میدان ولیعصر، امیرآباد، فاطمی و سهروردی خواهیم پرداخت.

4 آبان 1401

قیمت انواع میوه در میادین اعلام شد

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به منظور افزایش ارائه خدمات با کیفیت محصولات خود را با کیفیت بالاتر و قیمت پایین تری نسبت به سایر مراکز فروش سطح شهر عرضه می نماید.

18 مهر 1401

آتامان ایران خودرو دیزل در راه بازار روسیه

پس از تحریم های خودرویی شدید علیه روسیه، ایران این کشور را به عنوان مقصد مهمی برای تمامی محصولات خودرویی خود در نظر گرفته است. در چند روز گذشته اخبار زیادی مبنی بر حضور پررنگ ایران در نمایشگاه خودروی روسیه منتشر شده است. در تازه ترین خبر ایران خودرو دیزل...

6 شهریور 1401

همه چیز درباره قطار تهران بندر عباس

قطار تهران بندرعباس و بندر عباس تهران یکی از طولانی ترین راستاهای ریلی کشور است. این راستا حدودا بین 18 تا 20 ساعت طول می کشد. شاید در نگاه اول این زمان در راه گذشتن سخت به نظر برسد؛ اما از آنجا که قطار یکی از راحت ترین و مجذوب کننده ترین وسیله ها برای سفر...

13 مرداد 1401
تعداد: (112)