خرید واحد 10 ساله در تهران چقدر پول می خواهد؟ ، جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش وبلاگ بازی، در گزارش زیر به آنالیز قیمت و مشخصات آپارتمان های 10 ساله در بلوار کشاورز، میدان ولیعصر، امیرآباد، فاطمی و سهروردی خواهیم پرداخت.

خرید واحد 10 ساله در تهران چقدر پول می خواهد؟ ، جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش وبلاگ بازی به نقل از اقتصاد آنلاین، آپارتمان های 10 ساله ای که در مرکز تهران ساخته شده اند به علت اینکه افت قیمت خود را از لحاظ سن سازه تجربه نموده اند، مورد توجه بیشتر افراد برای خرید خانه یا سرمایه گذاری هستند. در این گزارش به آنالیز واحدهای 10 ساله مرکز تهران پرداخته ایم تا شما را در خرید و یا سرمایه گذاری هدایت کنیم.

شما با سرمایه ای معادل 5 میلیارد تومان می توانید واحدی 10 ساله در محله بلوار کشاورز با متراژ 81 متر و 2 اتاق خواب را بخرید.

بعلاوه با همین اندازه سرمایه می توانید واحدی 84 متری در محله میدان ولیعصر با سنی معادل 10 سال و 1 اتاق خواب را بخرید.

واحد آپارتمانی 63 متری در محله فاطمی همراه با 2 اتاق خواب و سنی معادل 10 سال در روز های گذشته معادل 4 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

واحدی دیگر در همین محله با متراژ 118 متر و 2 اتاق خواب، درحالی که 10 سال از ساخت آن گذشته است قیمتی معادل 6 میلیارد و 600 میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی 10 ساله در محله امیرآباد با متراژ 85 متر و 2 اتاق خواب به بودجه ای بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان نیاز دارید.

اگر قصد سرمایه گذاری در محله سهروردی را دارید می توانید واحدی 82 متری با 2 اتاق خواب و سنی حدود 10 سال را با سرمایه ای معادل 4 میلیارد و 500 میلیون تومان بخرید.

واحدی دیگر با سنی معادل 10 سال و متراژ 90 متر و 2 اتاق خواب در محله سهروردی، قیمتی بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون تومان دارد.

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "خرید واحد 10 ساله در تهران چقدر پول می خواهد؟ ، جدول قیمت ها را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید واحد 10 ساله در تهران چقدر پول می خواهد؟ ، جدول قیمت ها را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید