همایشها و نمایشگاه ها

دومین خودرو ملی ترکیه وارد میدان شد ، عکس

دیجیاتو نوشت: برند Togg که نخستین تولیدکننده خودروهای ملی در ترکیه است، سدان برقی توگ T10F را در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد.

23 دی 1402

اولین مدل کارخانه کی جی موتورز یک شاسی بلند الکتریکی است

نام نو سانگ یانگسانگ یانگ، خودروساز ورشکسته کره ای با نامی تازه به صنعت خودرو برمی شود. این کارخانه با نام نو کی جی موتورز در نمایشگاه سئول شرکت کرد و کانسپت هایی از محصولات آینده اش را نمایش داد.

2 اردیبهشت 1402

سی امین نمایشگاه بین اللملی چاپ تهران از 22 تا 25 آذر 1402 برگزار می گردد

جلیل غفاری رهبر، رئیس هیات مدیره شرکت آروین مهر فجر در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری سی امین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران، گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته مجوز برگزاری این رویداد از 22 تا 25 آذر صادر شده است.

10 اسفند 1401

لوح ثبت شهر ملی بوریابافی به شهردار رفیع اهدا شد

در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، لوح ثبت شهر ملی حصیربافی به وسیله وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شهردار رفیع اهدا شد.

22 بهمن 1401

تور یک روزه جام جهانی با کروز از بوشهربه قطر

خبرنگاران : وزیر راه و شهرسازی درباره تسهیلات رفت و آمد به قطر در زمان جام جهانی 2022 گفت: در تعداد پرواز و مسافر به قطر محدودیت نداریم، بعلاوه ایرانیان می توانند صبح با کشتی کروز به قطر بروند بازی ها را دیدن نمایند و شب برگردند.

9 مهر 1401

سفرای کشورهای عضو اکو به کیش رسیدند

خبرنگاران: سفرای تعدادی از کشورهای عضو اکو به منظور حضور در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین وارد کیش شدند.

16 شهریور 1401

آتامان ایران خودرو دیزل در راه بازار روسیه

پس از تحریم های خودرویی شدید علیه روسیه، ایران این کشور را به عنوان مقصد مهمی برای تمامی محصولات خودرویی خود در نظر گرفته است. در چند روز گذشته اخبار زیادی مبنی بر حضور پررنگ ایران در نمایشگاه خودروی روسیه منتشر شده است. در تازه ترین خبر ایران خودرو دیزل...

6 شهریور 1401

مجیدی؛ فرار رو به جلو با بهانه های تکراری

خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دربی 97 تنها به صحنه جنجالی بازی اشاره نمود که داور می توانست برای آبی پوشان پنالتی بگیرد.

25 تیر 1401

جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی در گیان نهاوند برگزار گردید

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی در گیان نهاوند برگزار گردید.

9 تیر 1401

فاصله نامناسب آثار سوزن دوزی موزه ها امکان نمایش دقیق را نمی دهد

ایرنا/ براساس آخرین اخبار واصله، فاصله نامناسب آثار سوزن دوزی موزه ها امکان نمایش دقیق را نمی دهد.

31 خرداد 1401

نوری: تعارض منافع در آموزش و پرورش کم است

وزیر آموزش و پرورش گفت: این دستکاه بزرگترین دستگاه دولت در اعتبارات و هزینه است، بنابراین تعارض منافع در این وزارتخانه کم دیده شده و اگر هم دیده شده به علت ناآگاهی موضوع بوده است.

24 خرداد 1401

معرفی هتل 4 ستاره استیگن برگر در آوگسبورگ

هتل استیگن برگر آوگسبورگ | Steigenberger Drei Mohrenاین هتل 4 ستاره با امکانات فراوان و خدمات عالی که برای شما مهمانان در نظر گرفته است، می تواند برترین گزینه برای اقامت در شهر آوگسبورگ آلمان باشد. هتل استیگن برگر آوگسبورگ Steigenberger Drei Mohren در خیابان زیبای ماکسیمیلیان...

10 اردیبهشت 1401

کلانتری: برای پیروزی مقابل مس کوشش می کنیم

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در نشست مطبوعاتی قبل از ملاقات با مس رفسنجان توضیحاتی را بیان نمود.

19 فروردین 1401

مانیتور گیمینگ نو Alienware با پنل خمیده 34 اینچی اولد سامسونگ معرفی گردید

شرکت Alienware که در زمینه ساخت گجت های گیمینگ ید طولایی دارد، ساعاتی قبل در نمایشگاه CES 2022 از یک مانیتور گیمینگ نو رونمایی کرد. مهم ترین ویژگی این مانیتور، نمایشگر خمیده 32 اینچی است که از فناوری کوانتوم دات اولد بهره می برد و به وسیله سامسونگ ساخته شده است.

22 بهمن 1400

بوم گردی اقلیمی

بوم گردی اقلیمی یکی دیگر از مهمترین انواع بوم گردی می باشد که گردشگران با توجه به شرایط اقلیمی بسیاری از منطقه ها اقدام به سفر به دورترین نقاط خواهند داشت. از مهم ترین و اصلی ترین اهداف بوم گردی اقلیمی می توان به توسعه پایدار و حفظ منابع طبیعی اشاره...

8 بهمن 1400

همایش ملی گردشگری کشاورزی به میزبانی گلستان برگزار می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از برگزاری همایش ملی گردشگری کشاورزی و نشست تعاملی ترویجی مسئولان طبیعت گردشگری کشور برای معرفی ظرفیت های گلستان در حوزه مزارع گردشگری در این استان برگزار می گردد.

15 دی 1400

زرند، میزبان برگزاری مانور زلزله می شود

فرماندار زرند گفت: شهرستان زرند، میزبان برگزاری مانور زلزله و مقابله با حوادث ناشی از نشت گاز در جنوب شرق کشور خواهد بود.

15 آذر 1400

برگزاری نشست های ششمین مرحله از همایش جامعه شناسان ایرانی و جامعه ایرانی

به گزارش خبرنگاران، نشست سوم از سلسله نشست های ششمین مرحله از همایش جامعه شناسان ایرانی و جامعه ایرانی با موضوع آنالیز و نقد آثار؛ افکار و کنشگری محمدامین قانعی راد برگزار می گردد.

16 شهریور 1400

شیراز میزبان نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان

مهدی امیدبخش در گفت وگو با خبرنگار ایبنا در فارس، اظهار داشت: با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب کودک و نوجوان ایران به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

8 مرداد 1400

روز پُر گاف بایدن؛ از جنگ خیالی با ایران تا زمزمه های ترسناک در کاخ سفید

رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه بعد از گافی که درباره ایران داد و پس از آن کنفرانس مطبوعاتی عجیبی که در کاخ سفید برگزار کرد، بار دیگر سوژه فضای مجازی شد و به نگرانی ها درباره شرایط سلامت ذهنی خود دامن زد.

28 تیر 1400
تعداد: (82)