سفرای کشورهای عضو اکو به کیش رسیدند

به گزارش وبلاگ بازی، خبرنگاران: سفرای تعدادی از کشورهای عضو اکو به منظور حضور در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین وارد کیش شدند.

سفرای کشورهای عضو اکو به کیش رسیدند

به گزارش وزارت میراث فرهنگی، سفرای کشورهای پاکستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکیه و ژاپن ظهر امروز دوشنبه 14 شهریور 1401 وارد کیش شدند.

لازم به ذکر است، نمایشگاه فرهنگ ایران زمین با رویکرد آشنایی با ظرفیت های مالی، گردشگری و بعلاوه فرصت های سرمایه گذاری برگزار می گردد و جمعی از سفرای کشورهای عضو اکو علاوه بر بازدید از نمایشگاه و حضور در مجامع تخصصی به بازدید از جاذبه های گردشگری این منطقه نیز می پردازند.

اولین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در کیش با حضور مهمانان داخلی و خارجی و با مشارکت و حضور 107 غرفه از فعالان گردشگری و صنایع دستی سراسر کشور برگزار می گردد.

این رویداد از 14 تا 17 شهریورماه جاری و با هدف رونق گردشگری کیش و معرفی ظرفیت ها و جاذبه های این جزیره برگزار می گردد.

مرتضی رمضانی، معاون گردشگری منطقه آزاد کیش نیز گفته است: اولین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در کیش با حضور مهمانان داخلی و خارجی بعلاوه حضور 107 غرفه از فعالان گردشگری و صنایع دستی سراسر کشور برپا شده است.

اوافزود: اولین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین 14 تا 17 شهریور ماه 1401 با هدف رونق گردشگری کیش و معرفی ظرفیت ها و جاذبه های این جزیره در حال برگزاری است.

رمضانی توضیح داد: برگزاری رویدادها و برنامه های متعدد و متنوع در ایامی غیر از فصول پر رونق گردشگری کیش و رونق گردشگری داخلی و خارجی در جزیره کیش جزو برنامه های ماست.

این مقام مسئول با بیان اینکه جزیره کیش صرفا با ظرفیت گردشگری تفریحی شناخته می گردد، گفت: رونق سایر انواع گردشگری، رونق بافت تاریخی و معرفی دیگر ظرفیت های کیش مورد تاکید و توجه است و در حال برنامه ریزی برای این مسئله هستیم.

رمضانی ضمن اشاره به اهتمام متولیان جزیره کیش شامل بخش خصوصی و بخش دولتی در برگزاری این نمایشگاه، توضیح داد: نشست با فعالان حوزه های گردشگری، افتصادی و عمرانی، بازدید از مجموعه های تفریحی، گردشگری و تاسیسات عمرانی منطقه جزو برنامه های ویژه ما برای گردشگران خارجی خواهد بود.

منبع: صدای میراث

به "سفرای کشورهای عضو اکو به کیش رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرای کشورهای عضو اکو به کیش رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید