تور یک روزه جام جهانی با کروز از بوشهربه قطر

به گزارش وبلاگ بازی، خبرنگاران : وزیر راه و شهرسازی درباره تسهیلات رفت و آمد به قطر در زمان جام جهانی 2022 گفت: در تعداد پرواز و مسافر به قطر محدودیت نداریم، بعلاوه ایرانیان می توانند صبح با کشتی کروز به قطر بروند بازی ها را دیدن نمایند و شب برگردند.

تور یک روزه جام جهانی با کروز از بوشهربه قطر

به گزارش ایرنا، رستم قاسمی در حاشیه مراسم بهره برداری 183 طرح گردشگری که روز چهارشنبه - ششم مهر ماه 1401- در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گردید، گفت: امروز سه تفاهم جداگانه در حوزه دریایی، فرودگاهی و اراضی شهری با وزارت میراث فرهنگی امضا شد گه حاصل چند ماه کوشش همکاران و مدیران هر دو وزارتخانه است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از این اسناد مربوط به توسعه گردشگری دریایی به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های گردشگری کشور است که با موضوع استانداری هرمزگان اجرایی می گردد. یکی دیگر از تفاهم نامه ها هم درباره زمین های مورد احتیاج سرمایه گذاران گردشگری بود که تصمیم گرفته شد با معرفی وزارت میراث فرهنگی و وزارت راه و شهرسازی همکاری لازم انجام گردد.

وی بیان نمود: سومین تفاهم نامه هم درباره فرودگاه های کشور است، تعداد زیادی از فرودگاه های کشور فعال هستند سرمایه گذاران می توانند آنجا هتل و مجتمع های فرهنگی بسازند تا گردشگران بتوانند استفاده نمایند. امیدوارم این سه تفاهم نامه زمینه ساز همکاری ها و تفاهم های دیگر باشد تا بتوانند این دو وزارتخانه در کنار هم تحولی را در حوزه گردشگری ایجاد نمایند.

با کروز به قطر بروید، بازی های جام جهانی را ببینید و شب برگردید

قاسمی درباره اقدامات اجرا شده برای بهره برداری از فرصت جام جهانی قطر گفت: موضوع جام جهانی بسیار مهم است، هفته پیش یکی از وزیران قطری میهمان ما در ایران بود که در خصوص جام جهانی گفت وگو کردیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با قطری ها توافق کردیم و ما از نظر تعداد پرواز تقریبا محدودیت نداریم. برای فرود یک هواپیما در جام جهانی قطری ها حدود 10 هزار دلار می گیرند، از همین راه عایدی دارند. اما برای ایران رایگان شده است. و پولی دریافت نمی گردد. بعلاوه در تعداد علاقه مندانی که می خواهند در زمان جام جهانی به قطر بروند تقریبا محدودیتی وجود ندارد، تفاهم های خوبی اجرا شده است.

قاسمی درباره شرایط سفر و اقامت در زمان جام جهانی و آماده سازی کشتی های کروز تفریحی در جنوب گفت: ایرانیان در زمان جام جهانی می توانند صبح از بوشهر و کیش با کروز به قطر بروند بازی ها را دیدن نمایند و شب هم برگردند. مسئله ای وجود ندارد، هواپیمایی را هم مانند شاتل بین کیش و قطر قرار دادیم که غیر ایرانی ها می توانند محل اقامت خود را جزیره کیش قرار دهند و رفت و آمد داشته باشند بازی ها را در قطر ببیند، اما در کیش اقامت نمایند، به هر حال اقامت در قطر گران است.

وزیر راه و شهر سازی گفت: به زودی سفری به این کشور خواهیم داشت با مسئولان وزارت ورزش و وزارت گردشگری مذاکراتی درباره دو مکان برای دو نمایشگاه خواهیم داشت، یکی نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی و یک هم نمایشگاه صنایع تکنولوژی های پیشرفته (های تک) است که می تواند در زمان جام جهانی خیلی موثر باشد که از همه جهان به قطر سفر می نمایند.

دریافت دلاری هزینه پرواز در خطوط داخلی خلاف است

وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید مجدد بر تخلف بودن دریافت هزنیه دلاری و دو نرخی از گردشگران خارجی از سوی ایرلاین در خطوط داخلی توضیح داد: اگر گزارشی وجود دارد به ما بدهید، قطعا برخورد می گردد، هزینه دلاری در پروازهای داخلی برای گردشگران خارجی ممنوع است.

منبع: توریسم آنلاین

به "تور یک روزه جام جهانی با کروز از بوشهربه قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یک روزه جام جهانی با کروز از بوشهربه قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید