اولین مدل کارخانه کی جی موتورز یک شاسی بلند الکتریکی است

به گزارش وبلاگ بازی، نام نو سانگ یانگ

سانگ یانگ، خودروساز ورشکسته کره ای با نامی تازه به صنعت خودرو برمی شود. این کارخانه با نام نو کی جی موتورز در نمایشگاه سئول شرکت کرد و کانسپت هایی از محصولات آینده اش را نمایش داد.

اولین مدل کارخانه کی جی موتورز یک شاسی بلند الکتریکی است

سانگ یانگ تحت مالکیت کارخانه هندی ماهیندرا سال ها زیان ده بود و در سال 2020 وقتی ماهیندار از حمایت مالی شرکت دست برداشت، اعلام ورشکستگی کرد. قرار بود سانگ یانگ به یک خودروساز دیگر کره ای به نام ادیسون موتورز فروخته گردد، اما آن معامله سر نگرفت و پارسال سانگ یانگ به وسیله کنسرسیومی به رهبری گروه صنعتی KG به قیمت 900 میلیارد وون (حدود 730 میلیون دلار) خریداری شد.

مدیران KG می گویند نام سانگ یانگ هواداران زیادی داشت و تغییر نام کارخانه تصمیم ساده ای نبود. از طرف دیگر نام شرکت به خاطر بحران های پیاپی اعتبارش را از دست داده بود و در نهایت مدیران متقاعد شدند نام تازه ای انتخاب نمایند.

مدل تازه کی جی موتورز یک نمونه الکتریکی از شاسی بلند تورس (Torres) کارخانه است که با هر بار شارژ می تواند تا 420 کیلومتر حرکت کند و قیمتش حدود 30 میلیون وون (حدود 23 هزار دلار) است. کی جی موتورز بعلاوه در نمایشگاه سئول سه شاسی بلند دیگر هم نمایش داد که قرار است تا قبل از سال 2025 به بازار عرضه شوند.

منبع: فوت و فن / bbc.com

به "اولین مدل کارخانه کی جی موتورز یک شاسی بلند الکتریکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مدل کارخانه کی جی موتورز یک شاسی بلند الکتریکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید