مانیتور گیمینگ نو Alienware با پنل خمیده 34 اینچی اولد سامسونگ معرفی گردید

به گزارش وبلاگ بازی، شرکت Alienware که در زمینه ساخت گجت های گیمینگ ید طولایی دارد، ساعاتی قبل در نمایشگاه CES 2022 از یک مانیتور گیمینگ نو رونمایی کرد. مهم ترین ویژگی این مانیتور، نمایشگر خمیده 32 اینچی است که از فناوری کوانتوم دات اولد بهره می برد و به وسیله سامسونگ ساخته شده است.

مانیتور گیمینگ نو Alienware با پنل خمیده 34 اینچی اولد سامسونگ معرفی گردید

رزولوشن این مانیتور به 3440 در 1400 می رسد و در صورت استفاده از پورت DisplayPort کاربران از رفرش ریت 175 هرتز بهره مند می شوند و اگر هم پورت HDMI مورد استفاده قرار بگیرد، حداکثر رفرش ریت به 100 هرتز می رسد. در صورت بهره گیری سیستم از کارت گرافیک های تازه انویدیا، کاربران می توانند از تکنولوژی G-Sync Ultimate استفاده نمایند که به زبان ساده، بازی ها را روان تر و مجذوب کننده تر نشان می دهد.

همانطور که اشاره کردیم، بر روی پنل اولد این مانیتور لایه کوانتوم دات تعبیه شده که هماهنگی بین رنگ ها را افزایش می دهد. طبق اعلام شرکت Alienware، این مانیتور از 99.3 درصد از رنگ های DCI-P3 و 149 درصد از رنگ های sRGB پشتیبانی می نماید. خریداران این مانیتور می توانند از 3 سال گارانتی بهره ببرند که این گارانتی پدیده سوختگی نمایشگر اولد را هم پوشش می دهد. این شرکت قیمت تازهترین مانیتور خود را اعلام نکرده ولی بدون شک قیمت پایینی نخواهد داشت. به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد عرضه این مانیتور گیمینگ خواهیم بود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "مانیتور گیمینگ نو Alienware با پنل خمیده 34 اینچی اولد سامسونگ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیتور گیمینگ نو Alienware با پنل خمیده 34 اینچی اولد سامسونگ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید