آبروریزی نو سامسونگ!

به گزارش وبلاگ بازی، گرم ترشدن بدنه و محدودیت توان شارژ باتری ازجمله مشکلاتی است که به روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی S23 در پی داشته است.

آبروریزی نو سامسونگ!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بازی و براساس گزارش زومیت، هفته گذشته، به روزرسانی One UI 6.1 برای مدل های پرچم دار گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ منتشر شد. به روزرسانی نو رابط کاربری سامسونگ این دستگاه ها را به ویژگی های هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز کرد؛ اما مشکلاتی را نیز به وجود آورد.

پس از ارائه رابط کاربری One UI 6.1، بسیاری از کاربران گوشی گلکسی S23 از محدودشدن توان شارژ باتری به 15 وات شکایت کردند. این مشکل به نظر می رسد قبلاً نیز در رابط کاربری One UI 6 وجود داشته و سرعت شارژ را از 25 وات پیش فرض این گوشی به 20 وات محدود می کرده است.

یکی از کاربران ردیت می گوید که مشکل نوی برای گلکسی S23 پس از دریافت به روزرسانی One UI 6.1 ایجاد شده است. به گفته این کاربر، گلکسی S23 آپدیت شده اش حتی در زمانی که با آن کار نمی کند و لوکیشن دستگاه روشن نیست و به وای فای متصل است، بسیار گرم می شود.

مشکل نو را کاربر دیگری نیز تأیید کرده است. باتوجه به اینکه این گرم شدن در حالتی رخ می دهد که گوشی در دمای اتاق واقع شده است و برنامه یا بازی سنگینی را اجرا نمی کند، به عنوان مسئله ای جدی برای One UI 6.1 می تواند در نظر گرفته شود.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "آبروریزی نو سامسونگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبروریزی نو سامسونگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید