شیائومی می میکس 3 از دکمه مختص هوش مصنوعی بهره می برد

به گزارش وبلاگ بازی، شیائومی می میکس 3 در کنار گوشی هایی مانند آنر Magic 2 و لنوو Z5 پرو قرار است نسل جدید گوشی های مبتنی بر طراحی کشویی باشند. و حالا طبق تصویر جدیدی که به تازگی منتشر گردیده، به نظر می رسد گوشی شیائومی می میکس 3 از دکمه مختص هوش مصنوعی بهره می برد. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که عنوان این دستیار دیجیتالی Xiao AI است.

شیائومی می میکس 3 از دکمه مختص هوش مصنوعی بهره می برد

این اولین باری نیست که یک گوشی همراه با دکمه مختص دستیار دیجیتالی روانه بازار می گردد. در این زمینه می توانیم به ال جی برای اختصاص دکمه به گوگل اسیستنت و سامسونگ برای تعبیه چنین دکمه ای برای دستیار دیجیتالی بیکسبی اشاره کنیم. گوگل و HTC هم برای فعال سازی دستیار دیجیتالی به استفاده از فناوری مبتنی بر فشار لبه های بدنه روی آورده اند.

هوش مصنوعی Xiao AI به صورت پیش فرض در گوشی می میکس 2 اس تعبیه گردیده بود و در بین کاربران چینی هواداران زیادی دارد اما هنوز برای کشورهای دیگر عرضه نگردیده است. کاربران با فشردن این دکمه اختصاصی می توانند این دستیار دیجیتالی را فعال نمایند و اگر هم کاربران برای فعال سازی این مشخصه خواهان دوبار ضربه بر این دکمه باشند، می توانند چنین چیزی را در رابط کاربری MIUI تنظیم نمایند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی می میکس 3 از دکمه مختص هوش مصنوعی بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می میکس 3 از دکمه مختص هوش مصنوعی بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید