سریال و پخش خانگی

شخصیت های کارتون سیمپسون ها در دنیای واقعی

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه ای به شخصیت های محبوب سریال سیمپسون ها داده است. او در این مورد نوشته:

11 اردیبهشت 1402

شکست سنگین سریال های اخیر تلویزیون

در نتایج یک نظرسنجی که در 15 مرداد منتشر شد و تا به امروز آخرین آمار رسمی از مقدار بیننده سریال های سیما به شمار می رود، سریال های تلویزیون در نیمه دوم تیر بررسی شده اند و مطابق آن، بخش دوم برف بی صدا می بارد شبکه 3 با 36 درصد پربیننده ترین سریال تلویزیون...

2 مهر 1401

امضای تفاهم نامه مشترک بین معاونت علمی و فناوری و راه آهن شهری تهران

تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد فناوری های نرم و صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران امضا شد.

19 خرداد 1401

از سرنوشت 4 سریال رمضانی شبکه دو شد

تهران (پانا) - سریال از سرنوشت 4 به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود.

8 خرداد 1401

نگاه آماری و بدون دغدغه به روایت رویدادهای انقلاب اسلامی در سریال سازی

رویکرد مدیران رسانه ملی در پر کردن کنداکتور پخش و نگاه آماری به نمایش رویدادهای انقلاب اسلامی مسئله ای است که در صورت ادامه یافتن نتیجه ای جز از دست دادن مخاطب وفادار تلویزیون را نخواهد داشت.

24 فروردین 1401

لوکیشن بازی تاج و تخت به جاذبه گردشگری تبدیل می گردد

خبر خوب برای هواداران بازی تاج و تخت. لوکیش های این فیلم در ایرلند شمالی به جاذبه گردشگری تبدیل خواهند شد و علاقه مندان می توانند خود در این دنیای خیالی گام بردارند.

2 اسفند 1400

جنجال لباس نامتعارف مهراوه شریفی نیا ! ، کوتاه و جذب

خبرنگاران: مهراوه شریفی نیا یکی از بازیگران زیبای ایرانی است و در این عکس تیپ مجذوب کننده و نامتعارف او را مشاهده می کنید.

24 بهمن 1400

از هدف اچیومنت در بازی ها تا قاب های رنگی PS5؛ بهترین های بازی های ویدیویی

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم صنعت بازی و بازی سازی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و بهترین مقاله ها و ویدیوهای بازی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب بهترین های بازی های ویدیویی، هر دوشنبه 10 مقاله و ویدیوی مجذوب کننده...

27 دی 1400

صداوسیما با پرداخت دستمزدها اعتماد گذشته را برگرداند

یک تهیه کننده تلویزیون بر این باور است که رییس صداوسیما با نظارت روی فراوری سریال ها و برنامه ریزی دقیق در بخش پرداخت های اقتصادی، می تواند اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزند.

15 دی 1400

بمب خبری سارا و نیکا ! ، حضور در سریال نو !

خبرنگاران:نیکا فرقانی که همواره بیشتر از خواهرش سارا حاشیه دارد اینبار با جوابی که به یکی از کاربران داد ظاهرا در سریالی نو مشغول است.

6 آذر 1400

از رکوردشکنی بیوه سیاه تا انیمیشن های متفاوت؛ بهترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و بهترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب بهترین های هنر و سینما، هر دوشنبه 10...

5 مرداد 1400

ماجرای آشنایی با مهران مدیری در بیمارستان ، بخاطر لهجه آذری ام می خواستند من را با چوب بزنند

ساعد هدایتی بازیگر 66 ساله سینما و تلویزیون را که بیشتر با نقش های مکمل سریال های مهران مدیری شناختیم، کارش را سال ها پیش از این و در اواخر دهه 40 شمسی آغاز کرده است.

7 تیر 1400

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی احضار در تهران

خبرگزاری خبرنگاران- تصویربرداری مجموعه تلویزیونی احضار به کارگردانی آقای علیرضا افخمی و تهیه کنندگی آقای محمودرضا تخشید در تهران همچنان ادامه دارد تا ماه مبارک رمضان این محصول جدید مرکز سیمافیلم روی آنتن شبکه یک برود.

15 اردیبهشت 1400

ستارگان مجازی (چهارشنبه 18 بهمن 96)

سلام بر تو ای آلودگی! در هرم نفس هایمان ردّ پای سُربی ات حک شده تا فراموش نکنیم که با تمام توانت در وجودمان حاضری. تا بپذیریم که بودنت را گزیری نیست جز باد، تحمل، دعا، صبر، صبر، صبر. رفتنی شدی ولی سر راهت زلزله را بیدار کن، خوابش...

16 بهمن 1399

چراغ سبز فدراسیون کشتی به استعفای عجیب محمد بنا

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته فصلی دیگر از سریال استعفاهای دوره ای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی تکرار شد. تصمیمی که اهالی کشتی چندان با آن بیگانه نیستند و آقای خاص کشتی ایران را با این خصیصه می شناسند. گویا محمد بنا بعد از نشست اخیر خود با...

29 مهر 1399

دومین تیزر رسمی سریالسرباز رونمایی شد، ورود قصه به شهرهای زیارتی عراق

تیزر جدیدی از مجموعه سرباز با آغاز فصل تازه و نمایش بخش دیگری از قصه سریال رونمایی شد.

13 مرداد 1399

ساعت پخش و زمان تکرار سریال پرگار

اولین قسمت از سریال پرگار به کارگردانی شهرام شاه حسینی با قصه ای اجتماعی درباره روابط خانوادگی و تعلیم و تربیت فرزندان سه شنبه ششم خرداد از شبکه یک سیما پخش می گردد.

10 مرداد 1399

انتقاد هالیوودی ها از احیای سینمایی جیمز دین با تکنولوژی

خبر برگشتن جیمز دین روی پرده سینما که هنوز 24 ساعت از انتشار آن نمی گذرد، با موج وسیعی از اعتراض چهره های هنری روبه رو شده است.

7 دی 1398

آخر و عاقبت سریال هیولا

هوشنگ شرافت به عنوان میراث دار شرف و صداقت سنتی، پس از چند ماه به دلیل حسن سابقه آزاد شده، اما او دیگر آن هوشنگ شرافت گذشته نیست. هنوز مزه مارچوبه زیر دندانش است و وسوسه اش می نماید.

3 آبان 1398

بهترین سریال های تاریخ کدامند؟

خبرنگاران -مهدی تهرانی:مستندها عمدتا پربیننده ترین سریال های تلویزیونی تاریخ محسوب می شوند. با این حال بد نیست پربیننده ترین سریال های درام و تاریخی را نیز آنالیز کنیم. برای این منظور یکی از بهترین کارها می تواند مراجعه به آرا و رای مخاطبان باشد. سایت...

22 مرداد 1398
تعداد: (22)