ساعت پخش و زمان تکرار سریال پرگار

به گزارش وبلاگ بازی، اولین قسمت از سریال پرگار به کارگردانی شهرام شاه حسینی با قصه ای اجتماعی درباره روابط خانوادگی و تعلیم و تربیت فرزندان سه شنبه ششم خرداد از شبکه یک سیما پخش می گردد.

ساعت پخش و زمان تکرار سریال پرگار

داستان پرگار

ملودرام پرگار قصه سه خانواده را به طور موازی روایت می نماید که در مقطعی از روزگار، سرگذشت آن ها با هم گره خورده است و خواسته یا ناخواسته در زندگی امروز آن ها کنش هایی را ایجاد می نماید.

این مجموعه نمایشی از امشب هرشب ساعت 22:15 پخش می گردد. پنجشنبه ها نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می رود.

عوامل سریال پرگار

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. سایر عوامل فراوری این سریال عبارتند از نویسنده احمد رفیع زاده، مدیرفراوری مریم فاطمی، مدیر برنامه ریزی مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس نازنین توسلی، مدیر صدابرداری یاسر رمضانی، طراح گریم میشا جودت، منشی صحنه زهرا مهدوی.

مجموعه تلویزیونی پرگار به تهیه کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در 29 قسمت درگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما فراوری شده است.

سریال پرگار با نام اولیه آسمان هوای باران دارد در راستا فراوری چندین بار متوقف شد و با مشکلاتی روبرو بود. این سریال بعد از ساخت و آماده شدن نیز با بلاتکلیفی هایی روبرو بود و حتی بعد از تعیین شدن پخش، نتوانست در زمان اعلام شده روی آنتن برود. این سریال قرار است بالاخره از امشب به پخش برسد.

منبع: فرارو

به "ساعت پخش و زمان تکرار سریال پرگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت پخش و زمان تکرار سریال پرگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید