کلیه سهمیه های کسب شده کشتی تا به امروز مورد تأیید است

به گزارش وبلاگ بازی و به تقل از فدراسیون کشتی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و کناره گیری بعضی از کشورها برای حضور در المپیک 2020 توکیو، با تصمیم کمیته بین المللی المپیک مقرر شد این بازی ها با نام المپیک 2020 توکیو حداکثر تا تابستان سال آینده (2021) برگزار شود.

کلیه سهمیه های کسب شده کشتی تا به امروز مورد تأیید است

بر این اساس کلیه سهمیه های کسب شده بازیهای المپیک که تا این تاریخ توسط کمیته بین المللی المپیک تایید شده به قوت خود باقی مانده و برنامه ریزی جهت 57 درصد سهمیه به جامانده تا سه هفته آینده توسط کارگروهی از IOC (کمیته بین المللی المپیک) با فدراسیون های جهانی هر رشته تدوین و ارسال میشود.

همچنین تاریخ برگزاری بازیهای المپیک در سال 2021 (نام این المپیک 2020 توکیو خواهد بود) توسط کارگروهی دیگر تا سه هفته آینده معین خواهد شد. رصد مسابقات جهانی، لیگ های حرفه ای و مسابقات قاره ای سال آینده از اهم ارزیابی این کارگروه بوده و در خاتمه نسبت به قرار دادن بهترین تاریخ برای برگزاری این بازی ها اقدام خواهد شد.

در خصوص برنامه های المپیک سولیداریتی که جهت بازی های 2020 مقرر شده بود این برنامه ها تا زمان بازی ها یعنی 2021 ادامه خواهد داشت که شامل پرداخت حقوق قهرمانان و دیگر برنامه های OS می باشد.

همچنین کلیه هزینه های اجرا شده توسط کشورها به قوت خود باقی و تمام سررسید های پرداخت فعلا معلق می شود. و رزرو هتل ها، بیلیط ها و هزینه های پرداختی برای سال آینده لحاظ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کلیه سهمیه های کسب شده کشتی تا به امروز مورد تأیید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیه سهمیه های کسب شده کشتی تا به امروز مورد تأیید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید