لطف الله نسبی: عملکرد پینگ پنگ بازان در آسیا قابل پیش بینی نیست

به گزارش وبلاگ بازی، جمیل لطف الله نسبی در مصاحبه با خبرنگاران با یادآوری اینکه دور نو تمرینات تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (6 تا 13 مهرماه) از 12 شهریورماه آغاز می شود، گفت: این اردو به صورت متوالی تا 25 شهریورماه که زمان اعزام به محل برگزاری مسابقات در قطر است، ادامه خواهد داشت.

لطف الله نسبی: عملکرد پینگ پنگ بازان در آسیا قابل پیش بینی نیست

وی شرح داد: البته اردو را در شرایطی برگزار می کنیم که چهار بازیکن از پنج بازیکن اعزامی را در اختیار نداریم. نوشاد که به خاطر مسابقات امیرکاپ به قطر سفر می کند. برادرش یکسری کارهای شخصی دارد که برای رسیدگی به آنها باید سفری به فرانسه داشته باشد. امیرحسن هدایی در مجارستان است و تا چند روز دیگر امین احمدیان هم به او اضافه می شود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: بنابراین از میان ملی پوشان اعزامی فقط آرمین روئین تن را در اختیار داریم. علاوه بر او از بازیکنان رده جوانان و مستعد هم برای برگزاری اردو استفاده می کنیم اما به هرحال برای مسابقات قهرمانی آسیا از زمان حضور در محل برگزاری این رقابت ها در قطر می توانیم ترکیب کامل را در اختیار داشته باشیم و همین مسئله یک چالش اساسی برای ما به تعداد میرود.

لطف الله نسبی گفت: به هر حال نمی توان مانع سفر بازیکنان و حضور آنها در مسابقات شان شد. همین حضورها علاوه بر کمک به کسب آمادگی بهتر، کمک مالی برای بازیکنان به تعداد میرود اما از طرفی در فرایند آماده سازی تیم ملی خلل وارد می کند.

وی ادامه داد: در هر صورت با این شرایط در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنیم. البته پیش از آغاز این رقابت ها در همان قطر یک دوره مسابقات استار کانتندر برگزار می شود که در آن شرکت خواهیم کرد. همین رقابت به بررسی بهتر شرایط بازیکنان و آماده تر کردن آنها برای مسابقات قهرمانی آسیا کمک می کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با یادآوری اینکه ایران در دوره پیشین رقابت های قهرمانی آسیا صاحب جایگاه هفتم شد در مورد پیش بینی خود از عملکرد ملی پوشان در این دوره رقابت ها گفت: این موضوع اصلا قابل پیش بینی نیست به خصوص با توجه به شرایط تمرینی که ما داریم و شرایط حریفان.

لطف الله نسبی در این زمینه شرح داد: مسابقات قهرمانی آسیا سطح پائینی ندارد. سه تیم از چهار تیمی که به نیمه نهایی المپیک رسیدند یعنی چین، ژاپن و کره جنوبی آسیایی بودند. تیم هایی مانند هنگ کنگ، سنگاپور، چین تاپیه، هند و کره شمالی هم تیم های خوبی در تنیس روی میز هستند. البته نمی دانم دقیقا ترکیب تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا چگونه است اما قطعا بد و میانه نیست. مسابقات سطح بالایی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: تلاش مان این است که نتیجه ای بهتر از دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا بگیریم اما اصلا قابل پیش بینی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لطف الله نسبی: عملکرد پینگ پنگ بازان در آسیا قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطف الله نسبی: عملکرد پینگ پنگ بازان در آسیا قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید