فرایند مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی باید قانونمند باشد

به گزارش وبلاگ بازی، عباس جدیدی که در مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان و مدال آوران حاضر بود با بیان اینکه کرونا برای تمام دنیا بود، گفت: شرایط برای همه دنیا و ورزشکارانشان مساوی است، امیدوارم زودتر برطرف گردد.

فرایند مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی باید قانونمند باشد

وی با اشاره به تغییراتی که برای برگزاری بازی های المپیک مطرح و همچنین کناره گیری مدیر اجرایی بازی ها اعلام نمود: با این اوصاف این سوال پیش می آید با این شرایط ویروس و ژاپن المپیک برگزار می گردد؟

این پیشکسوت با بیان اینکه امیدوار است این مسائل در انگیزه ورزشکاران تاثیری ایجاد نکند، توضیح داد: البته ورزش ما همواره غنی بوده و ورزشکاران هم با غیرت خود حماسه هایی آفریده اند که ماندگار بوده است.

پیشکسوت کشتی کشورمان یادآوری کرد: موضوعات در رابطه با مسابقات انتخابی مطرح است و باید در جهت قانونمند شدن باشد. فدراسیون کارهای قشنگی در مورد فرایند انتخابات انجام داده است . اینکه انتخاب افراد در رنکینگ بالاتر آسان تر می باشد، خوب است ولی باید در یک نمودار مساوی پیش برود و برای همه اوزان مساوی باشد.

جدیدی با ابراز امیدواری از اینکه کشتی گیران در المپیک خوب بدرخشند، توضیح داد: در کشتی، وزنه برداری و تکواندو مدال آور بودیم. امیدوارم بچه ها خارج از حواشی دست پر برگردند و برای کشور افتخار آفرینی نمایند.

وی در مورد حضورش در انتخابات اتحادیه آسیایی کشتی گفت: در اتحادیه جهانی کشتی سوریان و در شورای اتحادیه آسیا من کاندیدا هستم. انتخاب من در آسیا به انتخاب سوریان یاری می نماید. ما همواره در بحث کرسی ها نقض داشتیم و در مجامع جهانی مورد آزار و حق خوری قرار گرفتیم.

عباس جدیدی با تاکید بر اینکه باید همه بین المللی فکر نمایند، گفت: باید وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پای کار باشند تا نه تنها در کشتی بلکه در همه رشته ها حتی فوتبال آنقدر کار کنیم و خرج کنیم و رایزنی کنیم و از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا کرسی های بین المللی را فتح کنیم. این کار یک نفر نیست و باید دولت به اهمیت آن پی برده باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرایند مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی باید قانونمند باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی باید قانونمند باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید