سلیمی: در حال رایزنی برای گرفتن بودجه هستیم، در حال مذاکره هستیم تا بودجه خیلی خوبی دریافت کنیم

به گزارش وبلاگ بازی، نایب رییس فدراسیون وزنه برداری توضیحاتی را در خصوص شرایط تیم ملی و شرایط فدراسیون ارائه داد.

سلیمی: در حال رایزنی برای گرفتن بودجه هستیم، در حال مذاکره هستیم تا بودجه خیلی خوبی دریافت کنیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بازی، بهداد سلیمی در حاشیه مسابقات رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: بنا بر پیشنهاد کادر فنی قرار بود رکوردگیری برگزار گردد. سطح کیفی رکورد ها را باید با کادرفنی صحبت کنید چرا که آن ها با توجه به تمرینات بچه ها، بهتر در جریان شرایط آن ها هستند.

وی با دفاع از عملکرد کادر فنی تیم ملی گفت: کادر فنی نو نزدیک یک ماه است که تیم را در دست گرفته و نسبت به روز های اول، شرایط بچه ها خیلی بهتر شده است. نفرات منتخب این رکوردگیری به مسابقات آسیایی اعزام می شوند که برای ما خیلی مهم است چرا که یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک است و اهمیت زیادی دارد. امیدوارم برترین نفرات اعزام شوند و مدال های خوبی کسب نمایند و هم به رکورد های خوبی دست پیدا نمایند.

وی درباره شرایط مالی فدراسیون هم گفت: شرایط انصافا خیلی سخت است. روزی که فدراسیون را تحویل گرفتیم با کوهی از مسائل و بدهی ها روبرو بودیم. بدهی های مالیاتی و بدهی هایی که از سال های قبل مانده بود شرایط سختی را برای ما به وجود آورد. شرایط بد خوابگاه نیز که باعث شده بود ورزشکاران اردو را ترک نمایند از دیگر مسائل ما بود و حتی چارت سازمانی فدراسیون هم خیلی مشکل داشت.

سلیمی ادامه داد: مقداری زمان می برد تا شرایط آرام آرام بهتر گردد. ما در حال رایزنی هستیم تا بودجه خیلی خوبی را از مجلس، دولت، وزارت ورزش و کمیته المپیک دریافت کنیم و هم حامی مالی یاری می نماید تا به شرایط خوبی برسیم. از تمام ظرفیت ها استفاده می کنیم تا شرایط وزنه برداری بهبود پیدا کند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر تجربه ناکافی نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی و اینکه چقدر برای کسب نتیجه مطلوب فرصت خواهد داشت؟ گفت: نواب نصیرشلال در وزنه برداری بسیار خوشنام و شناخته شده است. او عنوان دار وزنه برداری دنیا است و در بحث مربیگری هم سال ها در کنار سجاد انوشیروانی به عنوان یاری مربی حضور داشته است. در کنار او بهمن زارع را داریم که خود من افتخار شاگردی او را دارم وحید ربیعی هم جوان بسیار خوب و با دانشی است. ترکیب کادر فنی ما یک ترکیب برنده است و می توانیم نتایج خوبی را از این کادر ببینیم. همانطور که بچه ها نیز در این یک ماه پیشرفت خوبی را داشته اند.

سلیمی در خاتمه گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا از سازمان های مختلف حداکثر بودجه را دریافت کنیم. انصافا کمیته المپیک خیلی از ما حمایت نموده است. هتل آموزشگاه ماه هاست در اختیار تیم ملی وزنه برداری است و یک سالن اختصاصی هم در اختیار ماست.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سلیمی: در حال رایزنی برای گرفتن بودجه هستیم، در حال مذاکره هستیم تا بودجه خیلی خوبی دریافت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمی: در حال رایزنی برای گرفتن بودجه هستیم، در حال مذاکره هستیم تا بودجه خیلی خوبی دریافت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید