نبرد دو مار شاه کبری موجب وحشت گردشگران شد

به گزارش وبلاگ بازی، مبارزه دو مار شاه کبری موجب ترس گردشگران محلی در یک مکان توریستی در هند شد.

نبرد دو مار شاه کبری موجب وحشت گردشگران شد

به گزارش خبرنگار، نبرد دو مار شاه کبری صحنه ای ترسناک را در یکی از مکان های توریستی هند رقم زد. گردشگرانی که برای سرگرمی به آبشار گانداهاتی در استان اودیشا رفته بودند با صحنه مبارزه دو مار شاه کبری روبرو شدند. در حالی که بعضی گردشگران در ابتدا تصور می کردند که این دو مار کبری جفت باشند، اما با آنالیز بیشتر معین شد هر دو مار نر و از نوع شاه بوده که در حال مبارزه با یکدیگر هستند.

در ویدئویی که به وسیله یکی از گردشگران و با تلفن همراه تهیه شده این دو مار شاه کبری عظیم سرگرم مبارزه با هم دیده می شوند. این دو مار بر سر قلمرو با یکدیگر درگیر شده بودند. این صحنه در نزدیکی این مکان توریستی موجب وحشت گردشگران محلی شد که در آنجا حضور داشتند. آبشار گانداهاتی یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی هند است که در منطقه گاجاپاتی واقع در استان اودیشا نهاده شده است. انتشار این ویدئو در فضای مجازی مورد توجه کاربران نهاده شد و تا به امروز حدود 10 هزار بیننده داشته است.

مار های شاه کبری از جمله مار های بومی هند به تعداد می فرایند که گهگاهی رویت آن ها در منطقه ها مسکونی خبرساز می گردد. حدود یک سال پیش هم پیدا شدن یک مار شاه کبری عظیم در یک خانه روستایی در هند خبرساز شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نبرد دو مار شاه کبری موجب وحشت گردشگران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد دو مار شاه کبری موجب وحشت گردشگران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید