مکان های واقعی پس زمینه دسکتاپ کجاست؟

به گزارش وبلاگ بازی، بک گراوند دسکتاپ

تا حالا شده که به بک گراوند دسکتاپ نگاه نموده باشید و آرزو نموده باشید که ای کاش می توانستید در آب های آبی بی عیب و نقص آن شیرجه بزنید؟ شاید برایتان عجیب باشد ولی این کار شدنی است! تمامی عکس هایی که در بک گراوند می بینید عکس هایی واقعی از مکان هایی واقعی اند که می توانید به آن ها سفر کنید و برخی از آن ها از چیزی که فکرش را می کنید ممکن است به شما نزدیک تر هم باشند! با خبرنگاران همراه باشید، مطلب جالبی را برای شما آماده نموده ایم که در آن با مکان های عکس های پس زمینه کامپیوترتان آشنا شوید.

مکان های واقعی پس زمینه دسکتاپ کجاست؟

تا حالا فکر می کردید که این جا جایی در ایرلند است؟ نه، این جا در واقع جایی به نام سونوما Sonoma در کالیفرنیا است و این عکسی است که هر کس که یکبار هم با ویندوز ایکس پی تا حالا کار نموده باشد آن را می شناسد. این عکس در سال 1996 در این منطقه گرفته شد و عکاسی هم که این عکس را گرفت ادعا نموده بود که به هیچ وجه از تکنیک خاصی برای ارتقای آن استفاده ننموده است. در هر حال، آنقدر خوب بوده است که مایکروسافت آن را انتخاب نموده است!

تا حالا فکر می کردید که این جا گرند کانیون آمریکا است؟ نه، این جا در واقع جایی به نام آنتلوپ کانیون است که در فاصله ای سه ساعته از گرند کانیون واقع شده است و اگر از گرند کانیون سوار بر ماشین شوید می توانید در 3 ساعت به آنتلوپ کانیون برسید. این منطقه بین افرادی که اهل طبیعت گردی هستند از معروفیت بالایی برخوردار است.

تا حالا فکر می کردید که این جا… کوه فیجی باشد؟ نه، این جا در واقع کوهی به نام رینر Mount Rainier در استان واشنگتن است. این کوه 25 یخچال طبیعی، دریاچه های یخی و زمین هایی پر از گل های وحشی دارد. جالب است بدانید که منطقه ای که اطراف کوه رینر واقع شده است، یکی از پارک های ملی محبوب در این کشور است.

همواره فکر می نموده اید که این جا شهری کوچک در کانادا مثلا ورمونت باشد؟ نه، این جا در واقع برلینگتون نام دارد. البته درست حدس زدید که این شهر در کانادا واقع شده است و در واقع در استان انتاریو است. همه ما تا حالا وقتی که این عکس را دیده ایم شگفت زده شده ایم و دوست داشته ایم تا مکان واقعی آن را کشف کنیم، احتمالا بیشتر از هر عکس دیگری که در بک گراوند دسکتاپ وجود داشته است! حتی گردشگر های زیادی یا حتی مردم عادی کنجکاو به انتاریو رفته اند فقط برای این که فصل پاییز این شهر را ببینند. جالب است بدانید که حتی خود عکاس هم یادش رفته بود که این عکس را دقیقا در کدام شهر انتاریو گرفته است و بعد از جستجوهای فراوان و دنبال کردن نشانه هایی که در عکس است، به شهر برلینگتون رسیدند.

شاید تا حالا فکر می نموده اید که این صحرا همان صحرای مشهور ساهارا باشد؟ نه، این جا در واقع چندان جایی واقعی نیست. اگر کمی به عکس بیشتر دقت کنید متوجه می شوید که در آن تکنیک هایی استفاده شده است تا ماه از آن چه که هست نزدیک تر به زمین نشان داده گردد و کاملا تعیین است که در آن تا حد زیادی از فتوشاپ استفاده شده است. با این حال ممکن است که رنگ شن و ماسه ها تا میزان ای به ساهارا نزدیک باشد.

ممکن است تا حالا فکر می نموده اید که این جا ساحلی در نروژ آن هم در یک بعدازظهر تابستانی است؟ نه، این جا در واقع دریاچه ای در نوادای آمریکا به نام دریاچه هرم (Pyramid Lake) است. این عکس هم در شب و در سال 2004 عکس برداری شده است. این عکس در واقع عکس پس زمینه آی پد بوده است. شاید باورتان نگردد اما همه این عکس ها به استثنا عکس بالایی کاملا واقعی هستند و میتوانید برنامه سفرتان را به آن ها بچینید!

در خصوص این یکی چه فکری می نموده اید؟ حتما باید این جا کارائیب باشد؟ این یکی را درست حدس زدید! این جا جایی در کارائیب است. اگر چه عکاسی که این عکس را گرفته است محل دقیق آن را تعیین ننموده است اما از روی عکس هایی دیگری که در دست است می توان به راحتی حدس زد که به احتمال خیلی زیاد این جا جایی در آنتیگوآ (Antigua) و یا جزایر کایمن (Cayman Islands) باشد. هر دوی این منطقه ها هم در آبی کریستالی اقیانوس هستند.

نظرتان راجع به این یکی چیست، ایسلند؟ ایسلند آنقدر طبیعت زیبایی دارد که اصلا پیدا کردن عکسی از آن که بگ گراوند دسکتاپ باشد هم چیز عجیبی نیست. اما نه، بهتر است مسیرتان را از ایسلند و به طور کل قاره اروپا به سمت قاره آسیا کج کنید. این جا جایی در کشور ژاپن در نزدیکی شهر Biei است که به تالاب آبی (Blue Pond) معروفیت دارد. تالابی بسیار زیبا که دور تا دور آن را درختان فرا گرفته اند و در روشنایی روز می توان رنگ های زنده طبیعت آن را به خوبی در کنار این آبی یخی حس کرد.

بالاخره می رسیم به آخرین مورد… فکر می کردید این جا استون هنج باشد؟ حتما از این یکی دیگر مطمئن هستید و احتمالا با خودتان می گویید هر کدام از موارد بک گراوند دسکتاپ در بالا را که درست حدس نزده باشید لااقل این یکی را درست حدس زده اید اما خیلی شاد نباشید! این یکی را هم اشتباه گفتید. این جا جایی به نام فوم هنج است که یکی از جاذبه های کوه های ویرجینا است. خوب… مزاحی بیش نبود! درست حدس زدید… این جا همان استون هنج مشهور و مرموز است.

منبع: huffingtonpost.com

منبع: الی گشت

به "مکان های واقعی پس زمینه دسکتاپ کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های واقعی پس زمینه دسکتاپ کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید