تقویت زیرساخت های اجتماعی در منطقه ها حاشیه نشین لرستان

به گزارش وبلاگ بازی، خبرنگاران/لرستان معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت های اجتماعی در منطقه ها حاشیه نشین لرستان، گفت: تقویت زیرساخت های اجتماعی در این منطقه ها با نوسازی منازل، سنددار شدن املاک و افزایش سرانه سبز محقق می گردد.

تقویت زیرساخت های اجتماعی در منطقه ها حاشیه نشین لرستان

بهرام ستاری، در جریان بازدید از منطقه ها حاشیه نشین منطقه پشت بازار خرم آباد، اظهار کرد: برای تقویت زیرساخت های اجتماعی، منطقه ها آسیب پذیر خرم آباد در اولویت قرار گرفته و نقاط قوت و ضعف آنالیز می گردد.

وی با اشاره به اینکه منطقه پشت بازار خرم آباد از منطقه ها قدیمی است، اضافه کرد: بافت منطقه پشت بازار فرسوده است و عمده صاحبان منازل سند مالکیت ندارند و این عوامل سبب شده تا بافت این منطقه به سمت حاشیه نشینی سوق داده گردد.

ستاری با تأکید بر اینکه با هماهنگی مدیران زیرساخت های اجتماعی در منطقه ها حاشیه نشین لرستان تقویت می گردد، ادامه داد: با همکاری بنیاد مسکن، ساختمان های فرسوده تخریب و تسهیلات ساخت های خودمالکی در اختیار آنان قرار می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نداشتن سند را دیگر مشکل منطقه ها حاشیه نشین لرستان و منطقه پشت بازار دانست و گفت: برای سنددار شدن املاک منطقه ها حاشیه نشین با همکاری ثبت اسناد اسناد مالکیت آنان بروزرسانی می گردد و شهرداری هم پارک ها و سرانه فضای سبز را ساماندهی کند.

وی داشتن منظره زیبا را از نقاط قوت منطقه پشت بازار دانست و گفت: این منطقه می تواند مورد توسعه قرار گیرد که در این راستا پروژه بام خاطره ها استارت زده شده است و در صورت بهره برداری، بافت مخروبه این منطقه را به یک نقطه گردشگری تبدیل می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقویت زیرساخت های اجتماعی در منطقه ها حاشیه نشین لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت زیرساخت های اجتماعی در منطقه ها حاشیه نشین لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید