برای شبگردی در مشهد کجا برویم؟

به گزارش وبلاگ بازی، تعدادی از برترین و مهم ترین جاذبه های دیدنی مشهد را در این بخش معرفی خواهیم کرد، مکان هایی که به ویژه در شب خودنمایی می نمایند و با سرزدن به آن ها می توانید اوقاتی خوش و به یادماندنی کنار عزیزان تان داشته باشید.

برای شبگردی در مشهد کجا برویم؟

مشهد از نظر مساحت و جمعیت دومین کلان شهر ایران پس از تهران است. هر سال عده زیادی از داخل و خارج کشور برای زیارت بارگاه مقدس امام رضا (ع) به مشهد سفر می نمایند. فقط جالب است بدانید که این شهر وسیع و پرجمعیت جاذبه های طبیعی، تاریخی و شهری بسیاری نیز دارد که بازدید از آن ها می تواند لذت سفر به مشهد را دوچندان کند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و برایتان سوال است که شب مشهد کجا برویم ادامه مقاله را در بخش گردشگری وبلاگ بازی از دست ندهید.

طرقبه

برای پاسخ سوال شب مشهد کجا برویم، طرقبه منطقه ای است که پیشنهاد می کنیم در اولویت قرار دهید. در این منطقه کوهستانی هرآنچه را که از گردش و سرگرمیی عالی در شب انتظار داشته باشید خواهید یافت. از انواع رستوران و فست فود گرفته تا بازار و مکان های سرگرمیی. طرقبه مجموعه ای است سرگرمیی که جاذبه های تماشای، سرگرمیی و طبیعی بسیار دارد.

آرامگاه فردوسی

اگر علاقه مند به شعر و ادب فارسی هستید و از گشت وگذار در بناهای تاریخی لذت می برید، حتما بازدید از این آرامگاه را به شما پیشنهاد می کنیم. بنایی که به ویژه شب ها خودنمایی می نماید و زیبایی و جلای خاصی دارد.

مسجد گوهرشاد

مسجد گوهرشاد مکان دیگری است که می توان از آن نام برد. مسجدی که قدمتی چندصدساله دارد (حدود 800 سال) و در عصر سلطه تیموریان بر ایران ساخته شده است.

آرامگاه نادرشاه افشار

آرامگاه نادرشاه افشار یکی دیگر از بناها و جاذبه های تاریخی مشهد است که در خیابان شیرازی مشهد، ضلع شمال غربی چهارراه شهدا (نادری سابق) واقع شده است و فاصله زیادی با حرم مطهر ندارد.

مرکز خرید آرمیتاژ گلشن

یکی از معروف ترین پاساژها و مراکز خرید در مشهد برج تجاری آرمیتاژ گلشن است. از عطر، پوشاک، لوازم الکترونیک و وسایل آشپزخانه تا عینک و جواهرات و هر چیزی که از یک هایپرمارکت به روز و مدرن انتظار دارید در این مرکز می یابید.

سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی بزرگ ترین پارک آبی سرپوشیده در خاورمیانه و یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین مکان هایی است که می توانید برای خوش گذرانی در مشهد انتخاب کنید.

تونل باد صبا

اگر به خاطر ترس از ارتفاع یا هر مسئله دیگری تمایلی به تجربه سرگرمیاتی مثل بانجی جامپینگ یا پاراگلایدرسواری و نظایر این ها ندارید، پیشنهاد ما سرزدن به تونل باد صبا است. یکی دیگر از جاذبه های بسیار تماشای و هیجان انگیز مشهد که در فضایی شبیه سازی شده و کاملا ایمن می توانید سقوط آزاد را تجربه کنید.

در انتها

در مشهد پارک ها، بوستان ها و خیابان های زیبایی نیز وجود دارند که می توانید برای شبگردی در این شهر به آن ها هم سر بزنید. نباید فراموش کنید که بام های این شهر هم برای شبگردی در مشهد انتخاب هایی عالی هستند و چشم انداز ای زیبا و تماشای از شهر را پیش رویتان می گذارند.

اگر به سرگرمی در شهرهای دیگر علاقه دارید، مطلب بزرگ ترین باغ عمودی خاورمیانه را در شیراز ببینید را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری، مطلب 8 مکان تماشای بی نظیر بندر انزلی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "برای شبگردی در مشهد کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای شبگردی در مشهد کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید