نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم در استانبول

به گزارش وبلاگ بازی، اگر چه در گوشه و کنار میدان تکسیم هتل ها و اقامتگاه های متنوعی برپا شده است اما بسیاری از گردشگران و بازدیدکنندگان به علت عدم اطلاع از آدرس و امکانات این هتل ها نتوانسته اند تا به امروز از خدمات و امکانات لوکس و با کیفیت هتل های نزدیک میدان تکسیم بهره مند شوند، از همین رو آژانس خبرنگاران اینجاست که شما را با برترین هتل های نزدیک میدان تکسیم آشنا کند تا بتوانید اقامتی رویایی و فراموش نشدنی را در شهر استانبول تجربه نمایید.

نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم در استانبول

تور استانبول، همه روزه با پروازها ترکیش و اقامت هتل های لوکس در لینک زیر:

هتل های نزدیک میدان تکسیم کدم اند؟

اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به استانبول هستید حتماً میدانید که میدان تکسیم یکی از اصلی ترین قسمت های این شهر به شمار می رود و بسیاری از مراکز مهم استانبول نیز در این منطقه واقع شده اند؛ بنابراین با اقامت در هتل های نزدیک میدان تکسیم می توانید از مزایای بسیاری برخوردار باشید که اصلی ترین آن ها دسترسی راحت به همه بخش های شهر است. همراه وبلاگ بازی باشید تا با برترین هتل های میدان تکسیم آشنا شویم.

  • هتل سوفیتل تکسیم

این هتل شیک در میان غذاخوری های اطراف میدان پرجنب وجوش تکسیم واقع شده است و تنها یک دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی تکسیم فاصله دارد. بسیاری از گردشگرانی که در هتل سوفیتل اقامت داشته اند، دسترسی راحت به مکان های مختلف را مزیت برتر این هتل می دانستند. این هتل 2 کیلومتر تا موزه هنر مدرن استانبول و کاخ پر آذین دولما باغچه متعلق به قرن نوزدهم فاصله دارد.

هتل سوفیتل از برترین و دل بازترین اتاق ها در بین هتل های نزدیک میدان تکسیم تشکیل شده است، این هتل اتاق ها و سوئیت های متنوعی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که بعضی از آن ها دارای قسمتی به عنوان نشیمن هستند و بعضی هم از تراس و یا سالن خصوصی تشکیل شده اند.همه اتاق ها و سوئیت ها دارای Wi-Fi، تلویزیون صفحه تخت، قسمت نشیمن، مینی بار نوشیدنی، وسایل تهیه چای و قهوه و گاوصندوق هستند. بعلاوه در تمامی ساعات روز سرویس اتاق ارائه می گردد.

با اقامت در هتل سوفیتل تکسیم این فرصت را دارید تا از امکانات رفاهی متنوعی مانند رستوران، کافه، و بار نوشیدنی، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی و اسپا بهره مند شوید و اگر هم اتومبیلی همراه خود دارید، می توانید از پارکینگ خصوصی هتل استفاده نمایید. در هتل سوفیتل تکسیم به صورت روزانه خدمات صبحانه به مهمانان ارائه می گردد.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Gümüşsuyu, Sıraselviler Cd. No:13, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

اطلاعات تماس : 212 435 33 33 90+

اتاق های هتل سوفیتل

رستوران هتل سوفیتل

استخر سرپوشیده هتل

باشگاه بدنسازی هتل

  • هتل شرایتون

از لوکس ترین هتل های نزدیک میدان تکسیم می توان به هتل شرایتون اشاره نمود، این هتل مجلل در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است و 4 کیلومتر تا پایانه کشتی کاراکوی، 6 کیلومتر تا موزه ایا صوفیه و 8 کیلومتر تا مسجد آبی قرن هفدهمی فاصله دارد. اتاق های شیک هتل شرایتون دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، به علاوه مینی بار و مبل تختخواب شو هستند و اتاق های وی ای پی نیز به یک سالن استراحت خصوصی دسترسی دارند. به علاوه اتاق های مدرن، در این هتل می توانید اقدام به رزرو سوئیت هایی مدرن و زیبا نمایید که همگی آن ها دارای اتاق نشیمن می باشند. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به مهمانان خدمات ارائه می نماید.

اگر در طول اقامت خود قصد استفاده از امکانات رفاهی محل اقامت خود را دارید بهتر است بدانید که هتل شرایتون دارای رستورانی معمولی، کافی شاپ، بار نوشیدنی در لابی، مرکز تناسب اندام، اسپا و استخر سرپوشیده می باشد که می توانید از آن ها لذت ببرید. امکانات دیگر هتل نیز عبارتند از امکانات خشکشویی و بیش از 1100 متر مربع فضای رویداد و جلسه. این هتل فضای پارکینگ اختصاصی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و خدمات صبحانه با پرداخت هزینه های اضافی در دسترس خواهد بود.

ساعت ورود : 15:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Hacıahmet, Kurtuluş Deresi Cd. No:23, 34440 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

اطلاعات تماس : 212 806 10 10 90+

اتاق های هتل شرایتون استانبول

سالن سرو غذا هتل شرایتون استانبول

لابی هتل شرایتون استانبول

مرکز اسپا هتل شرایتون استانبول

  • هتل اینترکنتینانتال استانبول

هتل اینترکنتینانتال استانبول یکی از برترین هتل های نزدیک میدان تکسیم به شمار می رود و نسبت به سایر هتل های این منطقه دارای کیفیتی جهانی است. این هتل با کیفیت و سطح بالا در کنار ارائه امکانات متعدد منظرهی زیبا از تنگه بسفر را در یک منطقه تجاری و شلوغ به نمایش می گذارد. هتل اینترکنتینانتال استانبول تنها 7 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی تکسیم و 11 دقیقه پیاده تا فروشگاه های اطراف خیابان استقلال فاصله دارد.

اتاق های مدرن این هتل همگی دارای امکاناتی نظیر Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه تخت، به علاوه مینی بار نوشیدنی، مبل، و چای ساز و قهوه ساز هستند. در اغلب اتاق های هتل منظره ای تماشایی از سطح دریا نمایان است و سوئیت های هتل دارای قسمتی به عنوان نشیمن هستند. بیشتر سوئیت ها به یک سالن استراحت خصوصی دسترسی دارند و با رزرو این سوئیت ها می توانید از خدمات صبحانه به صورت رایگان بهره مند شوید.

خدمات پیشخدمت همه روزه در دسترس است و اگر هم قصد دارید تا از امکانات رفاهی هتل استفاده نمایید، باید بدانید که هتل اینترکنتینانتال استانبول دارای یک کافه تراس است که در آن می توانید صبحانه میل کنید و بعلاوه یک غذاخوری دل باز و آشپزخانه اوپن نیز در دسترس شما خواهد بود. از طرفی امکانات اسپا، استخر روباز و باشگاه ورزشی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Gümüssuyu Mah, Asker Ocağı Cd. No:1, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

اطلاعات تماس : 212 368 44 44 90+

لابی هتل اینترکنتینانتال استانبول

رستوران هتل اینترکنتینانتال استانبول

اتاق های هتل اینترکنتینانتال استانبول

فضای بیرون هتل اینترکنتینانتال استانبول

  • هتل پوینت تکسیم

این هتل مدرن با ارائه فضایی شیک و هنری یکی از چشم نوازترین هتل های نزدیک میدان تکسیم شناخته می گردد، هتل پوینت تکسیم 8 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی تکسیم، 5 کیلومتر تا بازار بزرگ و 6 کیلومتر تا ایاصوفیه و ساختمان های متعلق به دوران بیزانس آن فاصله دارد.

اتاق های شیک هتل پوینت تکسیم با وسایل چوبی تیره و پالت های رنگی ساده تزیین شده اند و همگی آن ها دارای تلویزیون صفحه تخت، تجهیزات تهیه چای و قهوه و Wifi رایگان هستند. از طرفی سوئیت های هتل دارای قسمت نشیمن و دسترسی به سالن استراحت با غذا و نوشیدنی رایگان می باشند. بعضی از سوئیت های موجود در هتل نیز از امکانات آشپزخانه و اتاق خواب مجزا برخوردار هستند.

دیگر امکانات رفاهی هتل پوینت تکسیم عبارتند از: بار نوشیدنی ، کافه، غذاخوری ژاپنی و رستورانی با منظره تنگه بسفر که می توانید با استفاده از آن ها اقامتی رؤیایی را برای خود رقم بزنید. بعلاوه 6 اتاق جلسه، به علاوه اسپا با استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام نیز در هتل پوینت تکسیم برای مهمانان وجود دارد.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Kocatepe, Topçu Cd. No:2, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

اطلاعات تماس : 00 212 313 00 212 90+

لابی هتل پوینت تکسیم

رستوران هتل پوینت تکسیم

اتاق هتل پوینت تکسیم

سوئیت هتل پوینت تکسیم

  • هتل آرتیسان استانبول ام گالری

هتل آرتیسان استانبول ام گالری یکی از هتل های نزدیک میدان تکسیم است که می توانید با هزینه های ارزان از خدمات و امکانات این هتل استفاده نمایید. این هتل با طراحی مدرن و شیک در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است. موقعیت قرار گیری هتل آرتیسان استانبول ام گالری دسترسی به مکان های مختلف شهر را برای مهمانان آسان نموده است و این هتل 3 کیلومتر تا برج گالاتا و 5 کیلومتر تا موزه ایاصوفیه و کاخ توپکاپی متعلق به قرن پانزدهم فاصله دارد.

اتاق های مدرن و مجلل هتل دارای مینی بار نوشیدنی، تلویزیون صفحه تخت، وای فای و بعلاوه امکانات تهیه چای و قهوه هستند. سوئیت های موجود در هتل نیز از امکانات رفاهی ویژه ای مانند تراس خصوصی و یا منظرهی زیبا و خیره نماینده از تنگه بسفر برخوردار هستند. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در دسترس می باشد و مهمانان هتل می توانند همه روزه صبحانه های مجللی را در رستوران هتل میل نمایند. اقامتگاه آرتیسان استانبول ام گالری دارای امکانات تفریحی مانند: بار نوشیدنی در لابی و پشت بام و بعلاوه منطقه ای مجهز برای اسپا و استادیوم می باشد.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Ömer Avni, Gümüşsuyu, İnönü Cd. No:42, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

اطلاعات تماس : 212 924 27 27 90+

لابی هتل آرتیسان استانبول ام گالری

اتاق هتل آرتیسان استانبول ام گالری

هتل آرتیسان استانبول ام گالری

رستوران هتل آرتیسان استانبول ام گالری

  • هتل cvk park

هتل لوکس cvk park مشرف به تنگه بسفر و استانبول است و 1 کیلومتر تا کاخ دولما باغچه و 5 کیلومتر تا موزه ایاصوفیه فاصله دارد. اتاق ها و سوئیت های هتل cvk park از امکانات رفاهی عالی برخوردار هستند و همه اتاق ها و سوئیت ها دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، یخچال کوچک و امکانات تهیه چای و قهوه هستند. بعضی از اتاق ها دارای منظرهی از منظره بسفر به همراه تراس و یا دسترسی به کلوپ لنج نیز می باشند. در هتل cvk park تنها یک سوئیت موجود است که دارای آشپزخانه، شیرآلات با روکش طلا و سرویس پیشخدمت می باشد و در همه اتاق ها و سوئیت های این اقامتگاه سرویس اتاق در دسترس است.

با اقامت در این هتل می توانید به صورت رایگان از امکانات صبحانه و پارکینگ بهره مند شوید، بعلاوه هتل cvk park دارای 3 رستوران است که یکی از آن ها در موقعیتی عالی و در تراس پشت بام در کنار استخر قرار گرفته است. بعلاوه یک استخر سرپوشیده با سقف جمع شونده برای مهمانان در نظر گرفته شده است؛ امکانات دیگر هتل عبارتند از بار نوشیدنی مجهز، 2 کافه و شیرینی فروشی، اسپا، به علاوه مرکز تناسب اندام و سالن کلوپ.

ساعت ورو د: 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Gümüşsuyu, İnönü Cd. No: 8, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

اطلاعات تماس : 212 377 88 88 90+

لابی هتل سی وی پارک بسفورس استانبول

اتاق هتل سی وی پارک بسفورس استانبول

اتاق هتل سی وی پارک بسفورس استانبول

استخر سرپوشیده هتل سی وی پارک بسفورس استانبول

  • هتل مارمارا تکسیم

هتل مارمارا تکسیم در قلب شهر استانبول واقع شده است و یکی از با کیفیت ترین هتل های نزدیک میدان تکسیم به شمار می رود، این هتل تنها یک دقیقه پیاده تا نزدیک ترین ایستگاه مترو و 2 کیلومتر تا برج قرون وسطایی گالاتا فاصله دارد.

اتاق های شیک و مدرن هتل مارمارا تکسیم دارای Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه تخت، به علاوه مینی بار مجهز نوشیدنی و چای ساز و قهوه ساز هستند. اتاق های کلوب که به عنوان اتاق های ویژه با امکانات رفاهی خاص ارائه می شوند دارای دستگاه های اسپرسو و دسترسی به سالنی با تنقلات و نوشیدنی های رایگان می باشند. بعلاوه این هتل سوئیت هایی را در اختیار مهمانان قرار می دهد که از آشپزخانه کوچک، وان و اتاق نشیمن برخوردارند.

2 رستوران شیک در هتل وجود دارد که غذاهای ترکی و بین المللی سرو می نمایند. بعلاوه در شیک بار هتل می توانید از نوشیدنی های خلاقانه و انرژی بخش لذت ببرید و در تراس هتل منظره دیدنی شهر را مشاهده نمایید. سالن لابی، شکلات فروشی، استخر فصلی روی پشت بام به علاوه باشگاه ورزشی و اسپای شیک سلامتی نیز در محوطه هتل مارمارا تکسیم برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

ساعت ورود : 15:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Gümüşsuyu, Osmanlı Sk. 1/B, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

اطلاعات تماس : 00 212 334 83 90+

لابی هتل مارمارا تکسیم

اتاق هتل مارمارت تکسیم

رستوران هتل مارمارت تکسیم

سالن ورزشی هتل مارمارت تکسیم

  • نووتل بسفروس استانبول

می توان گفت یکی از هتل های نزدیک میدان تکسیم که برترین منظره و منظره از شهر استانبول را به مهمانان ارائه می نماید، نووتل بسفروس استانبول است. این هتل 7 دقیقه پیاده تا اسکله کشتی کاراکوی و 3 کیلومتر تا هاگیا صوفیا و کاخ و موزه Dolmabahçe Sarayı فاصله دارد.

اتاق های مدرن نووتل بسفروس استانبول از امکانات رفاهی مانند Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، قسمت نشیمن و چای ساز و قهوه ساز برخوردار هستند. با اقامت در سوئیت های نووتل بسفروس استانبول می توانید از امکاناتی مانند مینی بار نوشیدنی، دستگاه اسپرسو و اتاق نشیمن مجزا (بعضی از اتاق ها دارای مبل تختخواب شو هستند) و بعلاوه بالکن با منظره آب لذت ببرید. در همه اتاق ها و سوئیت ها سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس می باشد.

سایر امکانات رفاهی و لوکس نووتل بسفروس استانبول نیز شامل امکاناتی مثل رستورانی شیک، بار نوشیدنی، استخر سرپوشیده به همراه اسپا با سونا، حمام و اتاق تناسب اندام می باشد. در صورتی که می خواهید زمانی را برای کار خود اختصاص دهید می توانید از امکانات برگزاری جلسه و ضیافت بهره ببرید؛ بعلاوه این فرصت را دارید تا با پرداخت هزینه های اضافه از خدمات صبحانه نیز بهره مند شوید.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Kemankeş Karamustafa Paşa, Kemankeş Cd. No:57-59, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

اطلاعات تماس : 00 07 212 372 90 90+

اتاق هتل نووتل استانبول

اتاق هتل نووتل استانبول

رستوران هتل نووتل استانبول

رستوران هتل نووتل استانبول

  • هتل جی دبلیو ماریوت

این هتل شیک با منظره تنگه بسفر در میان رستوران ها و کافه های میدان تکسیم قرار گرفته و از هتل های نزدیک میدان تکسیم می باشد. هتل جی دبلیو ماریوت 11 دقیقه پیاده تا برج بازسازی شده گالاتا متعلق به قرن پنجم و 39 کیلومتر تا فرودگاه استانبول فاصله دارد.

اتاق های شیک هتل جی دبلیو ماریوت دارای طراحی داخلی مدرن و خیره نماینده ای هستند و از امکاناتی مانند Wi-Fi، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار نوشیدنی به علاوه چای ساز و قهوه ساز برخوردارند. بعلاوه مهمانان این فرصت را دارند تا با صرف هزینه های بیشتر اتاق های ویژه و سوئیت های موجود در هتل را رزرو نمایند، اتاق های ویژه همراه با امکانات رفاهی مانند قسمت نشیمن و منظرهی زیبا از برج گاتالا و یا آب های اطراف هتل هستند و سوئیت های هتل جی دبلیو ماریوت نیز از انواع یک خوابه و دو خوابه همراه با فضای مجزا برای نشیمن تشکیل شده اند. بعلاوه در صورتی که علاقه مند به اقامت در سوئیت ها هستید می توانید از آشپزخانه کوچک و بالکن نیز بهره مند شوید. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس مهمانان می باشد.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل شامل رستوران های بین المللی به همراه سرو غذاهای دریایی لذیذ، بار نوشیدنی لوکس، سالن چای خوری، اسپا و استخر روی پشت بام می باشد. بعلاوه مهمانان می توانند از امکانات باشگاه ورزشی مجهز هتل نیز بهره مند شوند.

ساعت ورود : 15:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Kemankeş Karamustafa Paşa, Kemankeş Cd. No:26, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

اطلاعات تماس : 20 20 806 212 90 90+

هتل جی دبلیو ماریوت

اتاق هتل جی دبلیو ماریوت

رستوران هتل جی دبلیو ماریوت

تراس هتل جی دبلیو ماریوت

  • هتل کلاریون هتل گلدن هورن

هتل کلاریون هتل گلدن هورن دارای صمیمی ترین و محبت آمیز ترین فضا بین هتل های نزدیک میدان تکسیم می باشد که در ساحل آبراه گلدن هورن، روبروی دهکده مینیاتوری مینیاتورک در منطقه شیک بی اوغلو واقع شده است. از هتل تنها 2 دقیقه پیاده تا نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس، 6 کیلومتر تا خیابان شلوغ استقلال و 10 کیلومتر تا بازار بزرگ فاصله خواهید داشت.

اتاق های ساده هتل کلاریون هتل گلدن هورن دارای Wi-Fi، تلویزیون صفحه تخت، میز کار و مینی بار نوشیدنی مجهز هستند. بعلاوه در صورت تمایل می توانید در بعضی از اتاق هایی که دارای منظره منظره بیرون هتل هستند اقامت داشته باشید. خدمات صبحانه به صورت رایگان همه روزه در دسترس مهمانان قرار گرفته است و می توانید برای تکمیل تجربه اقامت دل انگیز خود از صرف غذا و نوشیدنی در رستوران دل باز و کافه خودمانی در هتل نیز لذت ببرید.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Sütlüce, Sivaseli Sokak No:10, İmrahor Cd., 34445 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

اتاق هتل کلاریون هتل گلدن هورن

رستوران هتل کلاریون هتل گلدن هورن

سالن جلسه هتل کلاریون هتل گلدن هورن

  • برترین هتل نزدیک به میدان تکسیم چیست؟

از برترین هتل های میدان تکسیم استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • هتل سوفیتل تکسیم
  • هتل شرایتون
  • هتل اینترکنتینانتال استانبول
  • هتل پوینت تکسیم
  • هتل آرتیسان استانبول ام گالری
  • هتل cvk park
  • هتل مارمارا تکسیم
  • نووتل بسفروس استانبول
  • هتل جی دبلیو ماریوت
  • هتل کلاریون هتل گلدن هورن
  • هتل لازونی استانبول
  • هتل های میدان تکسیم استانبول از چه امکاناتی برخوردار هستند؟

هتل هایی که در میدان تکسیم قرار گرفته اند از امکانات رفاهی مانند رستوران، سرویس اتاق، سرویس صبحانه، استخر رو باز و بار نوشیدنی تشکیل شده اند.

  • هزینه اقامت در هتل های استانبول چقدر است؟

هزینه اقامت در انواع هتل های استانبول بسته به امکانات هتل، نوع اقامت، تعداد افراد و عوامل دیگر می تواند متغیر باشد. پیشنهاد می کنیم برای آنالیز هزینه های مختلف سفر به شهر استانبول به قسمت مربوطه در سایت وبلاگ بازی سر بزنید.

نتیجه گیری

در اینجا با بعضی از برترین هتل های نزدیک به میدان تکسیم استانبول آشنا شدیم، توصیه می گردد قبل از این که برنامه سفر خود را بریزید با انواع هتل ها و اقامتگاه های موجود در شهر مقصد خود آشنایی داشته باشید تا بتوانید برترین تجربه را از سفر خود کسب کنید. در صورتی که علاقه مند به آشنایی با انواع هتل ها و امکانات آن ها هستید می توانید از راهنماهای موجود در سایت وبلاگ بازی استفاده نمایید.

منبع: الی گشت

به "نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید