وزنه برداری قهرمانی آسیا؛ برنز 73 کیلوگرم به ایران رسید

به گزارش وبلاگ بازی، تهران (پانا) - نماینده دسته 73 کیلوگرم ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا با ثبت رکورد 151 کیلوگرم در حرکات یک ضرب برنز گرفت.

وزنه برداری قهرمانی آسیا؛ برنز 73 کیلوگرم به ایران رسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا با مسابقات دسته در حال پیگیری است. در این دسته میرمصطفی جوادی ملی پوش ایران باید با هفت وزنه بردار به رقابت پرداخت. جوادی از ایران با رکورد 340 کیلوگرم به همراه وزنه بردار اندونزی در رده سوم این دسته واقع شده است.

در این دسته بیشترین رکورد ورودی 350 کیلوگرم متعلق به وزنه بردار چین است. جوادی در این دسته و در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه 146 را انتخاب کرد که به راحتی پیروز به مهار آن شد. وی در حرکت دوم پشت وزنه 151 کیلوگرم نهاده شد که پیروز به مهار آن نشد. او با مهار این وزنه در حرکت سوم توانست مدال برنز خود را قطعی کرد. وزنه بردارانی از چین مدال طلا و برنز را کسب کردند.

ژی ژیایونگ دارنده مدال طلای دنیا و المپیک در حرکات یک ضرب با بلند کردن وزنه 169 کیلوگرمی رکورد دنیا که متعلق به خودش بود را یک کیلوگرم ارتقا داد.

وی که در یکضرب دسته 73 کیلوگرم پیروز به کسب مدال برنز شده بود در نخستین حرکت دوضرب خود پیروز به مهار وزنه 183 کیلوگرم شد و برای حرکت دوم نیز وزنه 187 کیلوگرمی را درخواست داد که پیروز به مهار آن نشد. و در حرکت سوم نیز وزنه را اوت کرد تا دستش از مدال دوضرب و مجموع کوتاه گردد. او در دوضرب و مجموع به عنوان پنجمی رسید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزنه برداری قهرمانی آسیا؛ برنز 73 کیلوگرم به ایران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری قهرمانی آسیا؛ برنز 73 کیلوگرم به ایران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید