فروش آنلاین روح داخل بطری!!!

به گزارش وبلاگ بازی، فروش روح داخل بطری !

در گوشه و کنار این جهان اتفاقات عجیب و غریبی می افتد که باور کردنشان واقعا سخت است. امروز می خواهیم در خصوص یکی از عجیب ترین فروش های جهان صحبت کنیم: فروش روح داخل بطری شیشه ای! فردی مدعی شد هرروز شاهد اتفاقات عجیب و غریبی در این فضا هستیم، اما امروز می خواهیم در خصوص یکی از عجیب ترین حوادث فضای مجازی صحبت کنیم. وقتی دو بطری شیشه ای کوچک در معرض فروش قرار داده شد که فروشنده مدعی بود داخل آن ها روح وجود دارد! شاید به نظرتان این کار بسیار مسخره و خنده دار برسد، اما نکته جالب این است که این دو بطری واقعا به فروش رسیده و مبلغ زیادی هم برای خرید آن پرداخت شده است. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص این فروش عجیب بیشتر صحبت کنیم.

فروش آنلاین روح داخل بطری!!!

فروش آنلاین روح!

چند سال پیش در کشور نیوزلند اتفاقی افتاد که همه را متوجه تاثیر شگفت انگیز فضای مجازی بر زندگی کرد. فردی در یکی از وبسایت های فروش آنلاین دو بطری شیشه ای کوچک را در معرض فروش قرار داد و مدعی شد که داخل بطری ها دو روح اسیر شده اند! این ادعای جالب باعث شد وبسایت مربوطه بیش از 200000 بار بازدید داشته باشد و مردم از نقاط مختلف جهان برای تماشا این بطری ها به وبسایت سر می زدند. اوی وودبری فروشنده این دو روح بود و مدعی شده بود که این دو روح را به وسیله یک متخصص تسخیر روح در خانه اش در کرایست چرچ به دام انداخته است. ظاهرا این دو روح را در چند قطره آب مقدس به دام انداخته بودند تا نتوانند فرار نمایند!

دستگیری روح های مزاحم!

خانم وودبری در خصوص دستگیری این دو روح ناقلا اینطور گفته است: مدتی بود که شاهد اتفاقات عجیبی در خانه ام بودم. ناگهان آب داخل کتری بدون روشن بودن به جوش می آمد، احساس می کردم کسی گردنم را لمس می نماید و صداهایی از اتاق های خانه می شنیدم. سگم مریض شده بود و از رفتن به برخی اتاق ها وحشت داشت. برادرزاده ام هم از ماندن در خانه ام وحشت داشت و می گفت یک دختر کوچک را دیده است.

این زن پس از آن که شاهد این حوادث عجیب و بدون پاسخ بود دست به دامان افرادی شد که مدعی جنگیری و به دام انداختن ارواح بودند. مراسم خاصی در خانه زن برگزار گردید و ظاهرا روح های مزاحم به دام انداخته شدند. روح های مزاحم در واقع دو روح بودند، یک پیرمرد و یک دختر کوچک که در خانه حضور داشتند. به گفته خانم وودبری پس از آن موقع دیگر اتفاق عجیبی در خانه اش رخ نداده است.

پس از انجام مراسم، دو روح صحیح و سالم به داخل دو بطری شیشه ای راهنمایی شدند و درب بطری ها کاملا مهر و موم شد. بعد از این مراسم، خانم وودبری تصمیم گرفت دو روح کذایی را در معرض فروش قرار بدهد تا هم از شرشان خلاص بشود و هم پولی به جیب بزند! به این ترتیب فروش روح در شیشه مطرح شد و دو بطری حاوی روح ها به قیمت حدودا 1400 دلار در وبسایتی در معرض فروش نهاده شد!

بیش از 220000 نفر هر هفته از این صفحه بازدید می کردند و نظرات مختلفی در خصوص آن می دادند. برخی فروش روح داخل بطری را کاری احمقانه و خنده دار می دانستند و به کل آن را رد می کردند. برخی دیگر اما این موضوع را باور نموده بودند و کنجکاو بودند که چطور می توانند دو روح اسیر شده را بخرند. ظاهرا گروه سومی هم وجود داشتند که هم موضوع را باور داشتند و هم در مقام دفاع از این دو روح برآمده بودند. به نظر آن ها فروش روح انسان های دیگر از نظر اخلاقی کار صحیحی نیست و باید آن ها را آزاد کرد!!!

معامله فروش روح داخل بطری خریدار خوبی هم پیدا کرد و با قیمت 1900 دلار به سرانجام رسید. خریدار این دو روح داخل شیشه یک شرکت تولیدنماینده سیگار الکترونیکی بود که این همه پول را بابت دو بطری شیشه ای کوچک پرداخت کرد. مسئولین شرکت گفته اند که هنوز نمی دانند با این دو روح می خواهند چه کار نمایند و صرفا این خرید برایشان جالب بوده است!

رواج فروش روح داخل بطری

پس از این اتفاق افراد دیگری مدعی شدند که آن ها هم روح هایی را اسیر نموده و قصد فروش آن ها را دارند. فردی دیگر یک بطری را در وبسایت فروش آنلاین ای بی (ebay) در معرض فروش قرار داده بود و مدعی شده بود داخل آن روح وجود دارد. خوشبختانه این معامله به سرانجام نرسید و مسئولین وبسایت این معامله را به علت فروش چیزی که موجودیتش قابل اثبات نیست غیرقانونی اعلام کردند و آن را متوقف کردند. پس از آن وبسایت های فروش دیگر هم اعلام کردند که اجازه خرید و فروش روح داخل بطری را به هیچ کس نمی دهند و این کار مجاز نیست!

منبع: الی گشت

به "فروش آنلاین روح داخل بطری!!!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش آنلاین روح داخل بطری!!!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید