صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ بازی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: احکام کارگزینی ترمیم حقوق و رتبه آموزشیار معلم برای اکثریت مطلق معلمان شاغل مشمول رتبه بندی صادر شد.

صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان آذربایجان شرقی

آقای صیادی اظهارداشت: فرآیند صدور احکام رتبه یک تقریبا برای همه همکاران شاغل مشمول رتبه بندی صادر شده و صدور احکام اندک به جای مانده نیز در دستور کار واقع شده است.

وی اضافه نمود: با توجه به انجام مراحل مختلف معین رتبه بندی معلمان در سامانه رتبه بندی و ارزیابی مدارک و مستندات معلمان به وسیله ارزیابان حرفه ای و کارگروه های مربوطه و در نهایت هیات های ممیزی، امیدواریم طی ماه های آینده رتبه واقعی معلمان استان معین و احکام کارگزینی مربوطه صادر گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان توضیح داد: با توجه به کوشش های شبانه روزی همکاران استان و نواحی و منطقه ها، عملکرد آذربایجان شرقی در فرایند صدور احکام رتبه بندی جزو استان های پیشتاز است.

وی درباره احکام بازنشستگان نیز گفت: برای همکاران عزیز بازنشسته بعد از 31 شهریور 1400 فعلا حکمی صادر نشده است و در آذر ماه این مهم نیز میسر خواهد شد.

آقای صیادی اضافه نمود: در مورد همکاران انتقالی موقت و دائم با توجه به احتیاج تبادل فایل انتقالی بین منطقه ها مبدا و مقصد قسمت اعظم کار صورت گرفته است و در مواردی اندک به جای مانده نیز کوشش می گردد تا آذرماه این مشکل نیز حل گردد.

وی اعلام کرد: تاریخ صدور احکام از 31 شهریور 1400 بوده و با توجه به پرداخت علی الحساب 9 ماهه قبلی به حساب همکاران، سه ماه از اندازه پرداخت شده بابت سه ماه نخست سال جاری از مجموع پرداختی مزایای رتبه بندی کسر شده و تاریخ اجرای احکام ترمیم حقوق نیز از ابتدای مهر سال جاری بوده و معوقات آن نیز همچون رتبه بندی اعمال شده است.

وی بعلاوه اضافه نمود: پرداخت معوقه احکام ماه های قبل همکاران منتقلی داخل استان در شش ماهه اول سال به وسیله منطقه مبدا صورت می گیرد.

وبلاگ بازی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید