استاد بزرگ شطرنج ایران در کلاس مربیگری فوتبال!

به گزارش وبلاگ بازی، کلاس های 2 روزه مربیگری جلال چراغپور یک میهمان ویژه داشت.

استاد بزرگ شطرنج ایران در کلاس مربیگری فوتبال!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بازی، دومین دوره کلاس های مربیگری جلال چراغپور روز های پنجشنبه و جمعه در یکی از کافه های شمال تهران برگزار شد که حضور یک میهمان ویژه باعث تعجب حاضرین در کلاس شد. احسان قائم مقامی که در شطرنج به درجه استاد بزرگی رسیده است، میهمان افتخاری این کلاس ها بود که اتفاقا در هر 2 روز این کلاس ها هم شرکت کرد.

قائم مقامی که کنار شطرنج علاقه زیادی به فوتبال دارد، در کلاس ها حضور پررنگی داشت و حتی تسلط او به تاکتیک های مختلف فوتبال باعث تعجب کسانی شد که هم اکنون مشغول آموزش شغل مربیگری هستند.

گفته می شود قائم مقامی که از طرفداران دو آتشه پرسپولیس هم به حساب می آید از سوی بعضی از دوستانش علاقه مند شده که مربیگری در فوتبال را تجربه کند و حالا او میهمان ویژه کلاس های دانش افزایی 2 روزه فوتبال بود. کلاس هایی که با پیشنهاد و پیگیری مجتبی جباری و با حضور چهره های سرشناس نظیر رضا عنایتی، وریا غفوری، صالح مصطفوی و ... برگزار می شود.

پیش از این حسین اوجاقی، قهرمان ووشوی ایران در دوره کوتاهی در زمان سرمربیگری کی روش در تیم ملی به عنوان بدنساز فعالیت می کرد و حالا علاقه مندی احسان قائم مقامی در کلاس های دانش افزایی مربیان می تواند نشانه هایی از علاقه مندی استاد بزرگ شطرنج ایران در مربیگری فوتبال باشد.

البته حسین اوجاقی کار تخصصی فوتبال انجام نمی داد و کی روش می خواست با تمرین های رزمی او ملی پوشان روحیه جنگجویانه داشته باشند و روی ذهنیت شان تاثیر بگذارد، اما قائم مقامی سر کلاس جلال چراغپور نشسته تا مربیگری فوتبال و کار تاکتیکی را یاد بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استاد بزرگ شطرنج ایران در کلاس مربیگری فوتبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد بزرگ شطرنج ایران در کلاس مربیگری فوتبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید