البلوشی: استقلال هم مثل پرسپولیس در آزادی شکست نخورده بود، الهیدوس: در استادیوم آزادی صعود می کنیم

به گزارش وبلاگ بازی، مدیر ورزشی تیم فوتبال السد قطر به شکست ناپذیری تیم پرسپولیس در تهران برابر رقبای آسیایی طعنه زد!

البلوشی: استقلال هم مثل پرسپولیس در آزادی شکست نخورده بود، الهیدوس: در استادیوم آزادی صعود می کنیم

به گزارش وبلاگ بازی و به نقل از روزنامه الرایه قطر، محمد غلام البلوشی به دنبال شکست یک بر صفر خانگی السد برابر پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که شب گذشته (سه شنبه) در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه رخ داد گفت: با وجود این شکست خانگی هنوز از شانس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برخوردار هستیم و هیچ چیز غیرممکن در فوتبال وجود ندارد. شکست شب گذشته خاتمه کار السد نیست.

مدیر ورزشی تیم فوتبال السد قطر اضافه نمود: ایمان زیادی به بازیکنان و توانمندی های آنها برای کسب پیروزی در بازی برگشت با پرسپولیس در تهران داریم، هر چند این کار بسیار سختی است. ما در بازی رفت با پرسپولیس بهتر و از همان شروع به دنبال پیروزی بودیم. هنوز هم فرصت برای ما است و کوشش می کنیم با پیروزی در تهران راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شویم.

البلوشی در واکنش به قضاوت داور سریلانکایی گفت: توجهی به قضاوت داوری ندارم. این برای دومین بار است که او برای ما خوب قضاوت نمی کند. این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس پیش از این در خانه اش شکست نخورده است گفت: تیم استقلال هم پیش از بازی با السد در خانه اش شکست نخورده بود. السد توانست در تهران استقلال را میان طرفدارانش شکست دهد. می خواهیم از شانس صعود خود در بازی برگشت برابر پرسپولیس استفاده و با پیروزی، شکست بازی رفت را جبران کنیم.

حسن الهیدوس، مهاجم تیم فوتبال السد قطر نیز درباره شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس اعلام کرد: بازی را باختیم اما لیگ قهرمانان آسیا را نه. هنوز یک بازی دیگر در ایران داریم که فرصتی برای تیم السد است. کوشش زیادی کردیم و می خواستیم با پیروزی طرفداران السد را خوشحال کنیم. از طرفداران به خاطر حمایت شان قدردانی می کنیم. به آنها قول جبران این شکست در استادیوم آزادی و بازگشت به دوحه با جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را می دهیم.

بازی برگشت تیم های پرسپولیس و السد قطر ساعت 18:30 اول آبان ماه سال در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "البلوشی: استقلال هم مثل پرسپولیس در آزادی شکست نخورده بود، الهیدوس: در استادیوم آزادی صعود می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البلوشی: استقلال هم مثل پرسپولیس در آزادی شکست نخورده بود، الهیدوس: در استادیوم آزادی صعود می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید