سطح اشغال هتل های کهگیلویه و بویراحمد صفردرصد است

به گزارش وبلاگ بازی، سرپرست معاونت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در استان تا به امروز سطح اشغال هتل های کهگیلویه و بویراحمد صفر درصد بوده است.

سطح اشغال هتل های کهگیلویه و بویراحمد صفردرصد است

به گزارش وبلاگ بازی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، محمدحسین زاده عصر روز سه شنبه 5 فروردین 99 با اشاره به بازدیدهای نظارتی از اماکن گردشگری استان اظهار کرد: گشت های مشترک نظارتی در ایام نوروز 99 به صورت روزانه و مستمر در همه شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.

او بابیان اینکه سال گذشته شاهد حضور گردشگران زیادی در کهگیلویه و بویراحمد بودیم، اضافه کرد: امسال با دستور ستاد مقابله با کرونا، اجازه ورود هیچ مسافری به مکان های گردشگری استان داده نشده است.

سرپرست معاونت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: در طرح نظارتی این اداره کل بیشتر خانه مسافرها بررسی شده و شماره تماسی نیز پیش بینی شده تا مردم موارد تخلف خانه مسافرها را گزارش دهند، بر اساس تماس های برقرارشده، گشت میراث فرهنگی به آدرس گزارش شده اعزام می شود.

او گفت: در این راستا روزانه حداقل 20 تماس با شماره تلفن پیش بینی شده برقرار می شود که حدود 50 درصد از این تماس ها آدرس را در اختیار این اداره کل قرار می دهند.

منبع: میراث آریا

به "سطح اشغال هتل های کهگیلویه و بویراحمد صفردرصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح اشغال هتل های کهگیلویه و بویراحمد صفردرصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید