زمان قرعه کشی طرح فروش بهمن موتور اعلام شد

به گزارش وبلاگ بازی، طرح فروش خودرو ویژه حمایت از جوانی جمعیت به وسیله گروه خودروسازی بهمن موتور 14 بهمن 1401 شروع شد. قرعه کشی این طرح فروش نیز روز دوشنبه 24 بهمن برگزار می گردد.

زمان قرعه کشی طرح فروش بهمن موتور اعلام شد

به گزارش تجارت نیوز، طرح فروش خودرو ویژه حمایت از جوانی جمعیت به وسیله گروه خودروسازی بهمن موتور 14 بهمن 1401 شروع شد. در این طرح فروش، هفت خودرو فیدلیتی پرایم تیپ یک (پنج نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ دو (هفت نفره)، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا تک کابین تیپ چهار و دو کابین تیپ چهار، در طرح قرعه کشی جوانی جمعیت عرضه شدند.

قرعه کشی این طرح فروش نیز روز دوشنبه 24 بهمن برگزار می گردد. منتخبین قرعه کشی، باید ظرف مدت سه روز وجه کامل خود را واریز نمایند.

شرایط شرکت در طرح فروش بهمن موتور

در راستای اجرای این طرح تمامی مادرانی که فرزند دوم و بیشتر آن ها پس از تاریخ 1400/08/24 متولد شده باشد، امکان پیش ثبت نام یک دستگاه از خودرو های این طرح را داشتند. این طرح فروش در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

ثبت نام در این طرح به صورت نقدی و آنلاین برگزار گردید و متقاضیان تا روز یکشنبه 16 بهمن به وسیله پورتال جامع ایرانی کار http://bahman.iranecar.com اقدام کردند.

گفتنی است استعلام شرایط متقاضیان (مادران مشمول طرح) حداکثر تا 7 روز پس از انتها پیش ثبت نام از مراجع ذی ربط صورت می گیرد.

منبع: فرارو

به "زمان قرعه کشی طرح فروش بهمن موتور اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان قرعه کشی طرح فروش بهمن موتور اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید