خارج از شبکه بهداشتی هیچ ماده ای فراوری یا توزیع نشود

به گزارش وبلاگ بازی، خبرنگاران/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

خارج از شبکه بهداشتی هیچ ماده ای فراوری یا توزیع نشود

محمود ثمینی در دومین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا، ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: اقلام بهداشتی مورد احتیاج مردم با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فراوری و در جوامع هدف توزیع گردد. توزیع عادلانه و کافی مایحتاج مردم موجب ایجاد آرامش و امنیت در جامعه می گردد.

وی توضیح داد: بسته های بهداشتی به وسیله داروخانه ها در فواصل زمانی مشخص میان مردم توزیع و برای انجام این کار نظارت و برنامه ریزی دقیق وجود داشته باشد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اقدامات خوب انجام گرفته توسط شهرداری ها گفت: ترمینال های مسافربری درون شهری و برون شهری با توجه به حجم بالای جابجایی مسافر و ازدحام جمعیت، اقدامات لازم در جهت ضدعفونی و گندزدایی روزانه اماکن و وسایل نقلیه را در دستور کار داشته باشند.

ثمینی ضمن تأکید بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه نمود: ادارات، کارخانجات و شرکت ها تدابیر لازم در جهت خرید دستگاه تب سنج به عنوان یک ضرورت، جهت انجام روزانه تست کارکنان در نظر داشته باشند تا در صورت مشاهده موارد مشکوک اقدامات لازم در جهت پیشگیری و درمان انجام پذیرد.

وی ادامه داد: در صورت لزوم، با صلاحدید دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر بیمارستان عشایر، تجهیز مراکز درمانی، فضاها و سالن های ادارات برای تأمین ظرفیت مورد احتیاج درمان مبتلایان به ویروس کرونا در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دکتر ثمینی با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور مردم در تجمعات، اضافه نمود: صداوسیمای مرکز استان با فراوری برنامه های محتوایی و آموزشی اقدام لازم در جهت فرهنگ سازی موضوع مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا بخصوص برای موضوعات گردشگری پایان سال و چهارشنبه سوری را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خارج از شبکه بهداشتی هیچ ماده ای فراوری یا توزیع نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خارج از شبکه بهداشتی هیچ ماده ای فراوری یا توزیع نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید