تدارکات تیم ملی بانوان کم است، برای تحقق هدفمان کوشش می کنیم

به گزارش وبلاگ بازی، تیم ملی والیبال بانوان مرداد ماه امسال باید در رقابت های جام ملت های آسیا شرکت کند. ملی پوشان در گروه یک با تیم های کره جنوبی (میزبان) و سنگاپور همگروه هستند. تیم ملی با راهنمایی جواد مهرگان نخستین مرحله از اردوهای خود را از اواخر سال گذشته شروع کرد.

تدارکات تیم ملی بانوان کم است، برای تحقق هدفمان کوشش می کنیم

تهمینه درگزنی ملی پوش والیبال بانوان در مصاحبه با وبلاگ بازی، درباره شرایط و وضعیت اردوهای تیم ملی گفت: اردوهای تیم ملی به خوبی پیش می رود. بازیکنان نسبت به سال گذشته از نظر آمادگی در وضعیت بهتری قرار دارند و با انگیزه تر از گذشته تمرینات را پیش می بریم.

ملی پوش والیبال بانوان درباره هدف گذاری تیم و قرارگیری در جمع چهار تیم برتر آسیا گفت: تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم با شکست کره جنوبی و سنگاپور از گروه صعود کنیم و به جمع چهار تیم برتر برسیم. برای تحقق این هدف انگیزه بالایی داریم و دوست داریم که این اتفاق رخ دهد.

درگزنی در پاسخ به این سوال که چه چیزی تغییر نموده است که با اطمینان از صعود به جمع چهار تیم صحبت می کنید؟ گفت: ملی پوشان از نظر ذهنی بسیار تغییر نموده اند و نسبت به سال های گذشته با تجربه تر هستند. تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و با هدف قرارگیری در جمع چهار تیم کوشش می کنیم.

ملی پوش والیبال بانوان در انتها درباره کمبود بازی های تدارکاتی نیز گفت: اگر بازی های تدارکاتی بیش تری برای تیم ملی در نظر گرفته می شد بسیار به ما یاری می کرد و نتایج بهتری از جمله کسب مدال به دست می آوریم. در حال حاضر فقط یک تورنمنت اسلوونی تدارک دیده شده است اما این کمبودها باعث ایجاد تغییر در هدفمان نمی گردد و برای قرار گیری در جمع چهار تیم برتر آسیا کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تدارکات تیم ملی بانوان کم است، برای تحقق هدفمان کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارکات تیم ملی بانوان کم است، برای تحقق هدفمان کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید