ارسال عکس در گوگل مسیج سریع تر می گردد

به گزارش وبلاگ بازی، باید توجه داشت که این ویژگی تازه هنوز برای همه کاربران قابل دسترس نیست. با این حال، گزینه تازه گوگل مسیج می تواند برای کاربرانی که از بسته های اشتراکی محدود استفاده می نماید، به منظور ارسال تصاویر مفید باشد.

ارسال عکس در گوگل مسیج سریع تر می گردد

اپلیکیشن گوگل مسیج (Google Messages) در گوشی گلکسی، ویژگی تازه و بهتری را عرضه نموده است که ارسال عکس در این برنامه را سریع تر می نماید.

برخی از کاربران گوگل مسیج گویا گزینه تازه ارسال سریع تر عکس (Send Photos Faster) در داخل این اپلیکیشن را مشاهده نموده اند که دقیقا آنچه که می گوید را انجام می دهد. آن طور که در توصیف گزینه ارسال سریع تر عکس در گوگل مسیج آمده است، کیفیت عکس برای ارسال سریع تر کاهش پیدا می نماید. این به معنای آن است که گوگل مسیج درست مانند سایر اپلیکیشن های پیغام رسان، کیفیت تصویر را کاهش می دهد تا آن را با استفاده از سرویس ارتباطی غنی (RCS)، سریع تر ارسال کند.

باید توجه داشت که این ویژگی تازه هنوز برای همه کاربران قابل دسترس نیست. با این حال، گزینه تازه گوگل مسیج می تواند برای کاربرانی که از بسته های اشتراکی محدود استفاده می نماید، به منظور ارسال تصاویر مفید باشد. بعلاوه از این نظر عالی است که سرویس ارتباطی غنی ابتدا تصاویر را به ابر نظیر یک سرویس پشتیبان گیری بارگذاری می نماید.

گوگل درباره جزئیات حداکثر مقدار ضمیمه ای که می تواند به وسیله سرویس ارتباطی غنی گوگل مسیج ارسال گردد، توضیحی نداده است. با این حال آن طور که وب سایت 9 To 5 Google اشاره نموده است، شرکت های AT&T و تی موبایل، حداکثر محدودیت 100 مگابایت را معین نموده اند.

بر اساس گزارش وب سایت سام موبایل، این ویژگی به صورت پیش فرض فعال است و کاربران متعدد آن را به عنوان یک ویژگی تازه در اپلیکیشن گوگل مسیج خود مشاهده نموده اند.

منبع: فرادید

به "ارسال عکس در گوگل مسیج سریع تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال عکس در گوگل مسیج سریع تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید