معرفی چهار نرم افزار کاربردی برای سفر

به گزارش وبلاگ بازی، نرم افزارهای کاربردی برای سفر

فضایی که در گوشی های هوشمند وجود دارد، بسیار حائز اهمیت است و به همین علت بهتر است همواره برترین و کاربردی ترین برنامه های ممکن را انتخاب کنید. در موقع سفر، برخی از این برنامه ها برای آسان تر شدن زندگی و حتی ذخیره پول بسیار مناسب هستند. همراه خبرنگاران با 4 نرم افزار کاربردی برای سفر آشنا می شویم:

معرفی چهار نرم افزار کاربردی برای سفر

هتلی برای امشب

حتی اگر در آخرین دقیقه از شب باشید و احتیاج به هتل پیدا کنید، اپلیکیشن رایگان هتلی برای امشب می تواند مناسب ترین هتل را برایتان پیدا کند. این برنامه کاربردی با مجموعه هتل هایی در ارتباط است که از تخفیف بسیار بالایی برای اتاق های خالی خود برخوردار هستند. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید نزدیک ترین هتل موجود را در 10 ثانیه پیدا نموده و از تخفیف ویژه ای بهره مند شوید. در این برنامه، امکان رزرو هتل برای چندین روز متوالی هم وجود دارد.

گذرنامه موبایلی

این برنامه برای افرادی که قصد سفر به ایالات متحده را دارند بسیار مفید و کاربردی است. گذرنامه موبایلی، تحت کنترل سازمان گمرک و حفاظت از مرز است و شما را از بودن در صف های طولانی ورود به کشور رها می نماید. این برنامه را دانلود نموده و اطلاعات گذرنامه خود را به آن اضافه کنید که می توانید اطلاعات لازم را به وسیله دوربین های تلفن همراه اسکن نموده و به این برنامه اضافه کنید. استفاده از گذرنامه موبایلی در بندر کروز و 21 فرودگاه دیگر ایالات متحده (از جمله میامی، سان فرانسیسکو و دنور) کاملا مجاز است.

تیریپوسو

حمل کتاب راهنما همواره مفید است اما ممکن است به علت وزن سنگین، کمی سخت باشد، در نتیجه به جای استفاده از این کتاب ها می توانید از برنامه تیریپوسو استفاده نموده و حمل کتاب های سنگین راهنما را کنار بگذارید. این برنامه کاربردی اطلاعات مفیدی در خصوص منظره ها، هتل ها، رستوران ها و کافه های موجود را از منابع مختلفی مثل ویکیپدیا، ویکیسفر، دنیا 66 و فیس بوک جمع آوری نموده است. مزیت بزرگ این برنامه این است که استفاده از آن و بعلاوه دسترسی به اطلاعات آن بسیار آسان است. شما می توانید این برنامه را قبل از سفر دانلود نموده و با فعال کردن جی پی اس، از نقشه های آفلاین رایگان آن بهره مند شوید.

نقشه های گوگل خارجی

نقشه های گوگل خارجی، یک برنامه مفید دیگر است که می توانید از نقشه های رایگان گوگل استفاده نموده و راستا سفر را در آن تعیین کنید. برای دریافت و چگونگی استفاده از آن به سایت (goo.gl/PRPNcB) مراجعه نموده و از راستاهای رانندگی ممکن باخبر شوید. این نرم افزار آفلاین، بر روی هر گوشی ای (گران قیمت و مقرون به صرفه قیمت) به راحتی نصب شده و به اینترنت احتیاجی ندارد، با این حال شما فقط می توانید یک نقشه را دانلود و ذخیره کنید.

منبع: الی گشت

به "معرفی چهار نرم افزار کاربردی برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی چهار نرم افزار کاربردی برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید