دوربین های ورزشی گوپرو هیرو 11 و 11 مینی معرفی شدند

به گزارش وبلاگ بازی، حدود یک سال قبل شرکت گوپرو از دوربین ورزشی هیرو 10 رونمایی کرد و ساعاتی قبل همانطور که انتظار داشتیم، این شرکت دو دوربین هیرو 11 و هیرو 11 مینی را معرفی کرد. طراحی هیرو 11 هیچ تفاوتی با نسل قبلی ندارد و حتی ابعاد بدنه هم یکسان مانده است. اما هیرو 11 مینی از همان مشخصات مدل بزرگ تر بهره می برد با این تفاوت که بدنه آن کوچک تر و سبک تر است و ضمناً خبری از دو نمایشگر هم نیست. بنابراین باید بیشتر تنظیمات را با گوشی خود انجام دهید.

دوربین های ورزشی گوپرو هیرو 11 و 11 مینی معرفی شدند

سنسور استفاده شده در این دو دوربین 1/1.9 اینچ مقدار دارد و رزولوشن آن به 27 مگاپیکسل می رسد. حداکثر رزولوشن فیلمبرداری به 5.3K می رسد که با این رزولوشن، می توانید از سرعت 60 فریم در ثانیه استفاده کنید. بعلاوه در صورت بهره گیری از رزولوشن 4K، قادر به بهره گیری از سرعت 120 فریم در ثانیه هستید.

گوپرو برای محیط های تاریک قابلیت های جدیدی ارائه نموده که می توانند جذابیت ویدیو ها را دوچندان نمایند. از سوی دیگر نرم افزار لرزشگیر هم بهبود پیدا نموده و حالا در این زمینه حرف بیشتری برای گفتن دارد. گوپرو هیرو 11 با وسایلی مانند کارت SD ساخت Sandisk با ظرفیت 32 گیگابایتی، کیف و کابل USB-C عرضه می گردد.

با پرداخت 399 دلار می توانید گوپرو هیرو 11 را بخرید و برای خرید مدل مینی باید 300 دلار بپردازید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "دوربین های ورزشی گوپرو هیرو 11 و 11 مینی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین های ورزشی گوپرو هیرو 11 و 11 مینی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید