استارتاپ

کندوی مصنوعی دیده اید؟ ، فیلم

خبرنگاران : کندوی مصنوعی یک راه حل مبتکرانه برای یاری به زنبورداران است.

24 شهریور 1400

19 هسته و واحد فناور در سرای نوآوری انرژی اهواز مستقر هستند ، عقد قرارداد تحقیقاتی با شرکت های صنعتی

رئیس سرای نوآوری انرژی (نفت، گاز و پتروشیمی) دانشگاه آزاد واحد اهواز گفت: هسته ها و واحد های فناور و اساتید این دانشگاه تا به امروز پیروز به عقد قرارداد های مختلفی در حوزه تحقیقات، فناوری و نوآوری با شرکت های صنعتی شده اند.

21 تیر 1400

قرارداد 4.5میلیارد تومانی صنعت فولاد با استارت اپ ها منعقد شد

محمد صالح خالقی دبیر شبکه فن بازار ملی ایران در حاشیه دهمین نمایشگاه اینوتکس2021 که اکنون در حال برگزاری است به خبرنگاران گفت: یکی از بخش های این نمایشگاه ریورزپیچ است که در آن صنایع مختلف نیازهای خود را ارائه می نمایند.

20 خرداد 1400

تعطیلات پرماجرا

در اثر حمله هکرها به یکی از دیتاسنترهای ابر آروان در روزهای پایانی سال پیش، دسترسی هزاران کاربر به خدمات رایانش ابری این شرکت قطع شد البته این حمله، اختلالی در عملکرد دیگر محصولات این شرکت از جمله شبکه های توزیع محتوا یا سرویس ذخیره سازی ابری ایجاد نکرد،...

6 اردیبهشت 1400

خبرنگاران ایجاد ساختار مناسب فراوری با چشم پوشی از بعضی ملاحظات اداری

تهران- خبرنگاران- سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: باید بدون در نظر دریافت بعضی ملاحظات اداری یا مقاومت در برابر تغییر، بتوان ساختار متناسب با شرایط فراوری و تجارت را ایجاد کرد.

20 آذر 1399

ضرورت تدوین مقررات برای فراوری محصولات حوزه سلامت دیجیتال

به گزارش خبرنگاران، دکتر سیاوش ملکی فر امروز در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، با بیان اینکه سلامت دیجیتال یکی از ابعاد مهم حاکمیت در حوزه های کلیدی است که دولت باید خدمات رسانی کند، اعلام کرد:...

22 مهر 1399

همکاری ولوو و ویمو برای توسعه فناوری خودران

شرکت خودروسازی ولوو و شرکت فناوری ویمو متعلق به گوگل در پی تعبیه فناوری خودران ویمو در خودروهای الکتریکی کاملاً جدید هستند.

16 شهریور 1399

اجازه ندهید این 9 مشکل حقوقی، شرکت شما را تهدید کند!

امروزه برای ایجاد یک کسب و کار تازه در قالب شرکت تجاری، علاوه بر انگیزه، برنامه ریزی و سرمایه کافی، نیاز به آشنایی ­ با یکسری اطلاعات حقوقی در این زمینه می ­باشد تا در صورت بروز مسائل عدیده که ممکن است بر سر راه شرکت ها قرار داشته باشد بتوان به خوبی با...

13 مرداد 1399

ظرفیت باتری ها با استفاده از نانوذرات سیلیکونی افزایش می یابد

یک استارت آپ فعال در عرصه نانو با افزایش فراوری نانوذرات سیلیکونی کوشش می نماید تا علاوه بر بهبود ظرفیت باتری ها، در فراوری آن نیز سهیم گردد.

12 اسفند 1398

مایکروسافت از فایل های شخصی کاربران محافظت می نماید

مایکروسافت اقدامات امنیتی بیشتری برای اطلاعات شخصی کاربران در سرویس وان درایو نظر گرفته است. کاربران می توانند مدارک و اسناد خود را در این سرویس ذخیره نمایند.

19 مرداد 1398

نخستین سامانه هوشمند برگزاری نمایشگاه های مجازی در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راه اندازی شد

در قالب تفاهم نامه معاونت فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و شرکت هایپر اکسپو اولین سامانه هوشمند برگزاری نمایشگاه های مجازی در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور راه اندازی شد.

30 تیر 1398

فضای مجازی استانداردهای کسب وکار را تغییر داده است

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر جمعه ای شامگاه یکشنبه در نخستین یلدای کارآفرینی در سمنان، ضمن بیان اینکه ایده ها می توانند منشأ تغییرات اقتصادی باشند، تأکید کرد: شرکت های فضای مجازی استانداردهای کسب وکار را با استفاده از استعدادهای جوان ایرانی و فناوری...

21 اردیبهشت 1398

دوچرخه سواری ایمن با یاری لیزر

یک استارتاپ انگلیسی، نوعی چراغ قوه لیزری برای دوچرخه ارائه داده که می تواند عبور آن را حتی در نقاط کور به خودروهای عبوری دیگر نشان دهد.

23 بهمن 1397