مایکروسافت از فایل های شخصی کاربران محافظت می نماید

به گزارش وبلاگ بازی، مایکروسافت اقدامات امنیتی بیشتری برای اطلاعات شخصی کاربران در سرویس وان درایو نظر گرفته است. کاربران می توانند مدارک و اسناد خود را در این سرویس ذخیره نمایند.

مایکروسافت از فایل های شخصی کاربران محافظت می نماید

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از انگجت، مایکروسافت مشغول افزودن یک لایه امنیتی اضافی به بیشتر فایل های مهم افراد در سرویس One Drive است. به این ترتیب یک بخش حفاظت شده به نام OneDrive Personal Vault به وجود می آید که برای دسترسی به آن از اقدامات امنیتی دیگر مانند رمز پین، اثر انگشت، اسکن صورت، احراز هویت دو عاملی یا اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت استفاده می گردد.

این شرکت اعلام نموده در صورتی که کاربر کپی کارت شناسایی، بیمه سفر، خودرو یا اسناد مربوط به خانه را به طور دیجیتالی نگه می دارد، این اقدام مفید خواهد بود. به عنوان مثال می توان اسناد را به طور مستقیم در اپلیکیشنOneDrive Personal Vault آنالیز کرد. به این ترتیب نیازی به ذخیره اسناد مهم در بخش های غیر ایمن دستگاه مانند گالری عکس موبایل نیست.

***بیشتر بخوانید:

- شروع روند انقراض ADSL

- اپل به تصاحب استارتاپ های خارجی روی آورد

- شرکت های دانش بنیان ایران به روسیه می روند

علاوه بر آن می توان با یاری این اپلیکیشن عکس و ویدئو نیز ثبت کرد. اگر کاربر از ویندوز 10PC استفاده کند مایکروسافت این اپلیکیشن را با هارد درایو دستگاه سینک می نماید. همچنین پس از چند دقیقه بی فعالیتی این اپلیکیشن قفل می گردد.

منبع: اقتصاد ایران

به "مایکروسافت از فایل های شخصی کاربران محافظت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت از فایل های شخصی کاربران محافظت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید