ادعای بازیکن اخراجی تیم امید: هکرها آن استوری را منتشر نموده اند

به گزارش وبلاگ بازی، اسدی، بازیکن تیم امید ایران می گوید که اینستاگرام او هک گردیده بود و آن استوری را هکرها منتشر نموده اند. اما سوال این است که اگر او در انتشار آن استوری بی تقصیر است، چرا استیلی و کرانچار اخراجش نموده اند؟

ادعای بازیکن اخراجی تیم امید: هکرها آن استوری را منتشر نموده اند

به گزارش وبلاگ بازی ، مهاجم اخراجی تیم امید ایران از استوری منتشر گردیده در صفحه اینستاگرام خود ابراز بی اطلاعی می نماید. انتشار یک استوری عجیب در صفحه اینستاگرام محمدامین اسدی، مهاجم پرسپولیس و تیم امید ایران در ساعت 3 بامداد روز چهارشنبه(به وقت اندونزی) دردسرهای زیادی برای او به همراه داشت، تا جایی که این بازیکن کم سن و سال صبح چهارشنبه از اردوی امیدهای ایران اخراج و به تهران دیپورت شد.

محمدامین اسدی درباره علت این اتفاق گفت: وقتی صبح از خواب بلند شدم، دیدم همه جا انتقاد کردند، پست گذاشتند و در همه جا این موضوع را پخش نموده اند. واقعا خودم همین امروز صبح این قضایا را دیدم و اصلا در جریان اتفاق شب گذشته نبودم. نمی دانم از قبل با کسی خصومتی بوده یا هر چیز دیگر، پسورد یا صفحه اینستاگرام من را هک کردند، استوری گذاشتند، مشخصاتم را تغییر دادند و حتی دنبال نماینده های اینستاگرام من را دست کاری کردند. خدا را شکر امروز صبح موضوع را به یکی از دوستانم اطلاع دادم که توانست صفحه اینستاگرامم را برگرداند، اما واقعا شوکه شدم. خیلی بد است آدم در چنین موقعیتی قرار بگیرد و تا این اندازه قضاوت نمایند و حرف نابجا بزنند. نمی دانم حتما شاید خصومت هایی که از قبل با افرادی داشتم این اتفاق را به همراه داشته. واقعا نمی دانم. البته من به کسی بدی نکردم که حتی شخصی بخواهد صفحه اینستاگرامم را هک کند و به این شکل باعث خراب شدن من گردد.

اسدی درباره واکنش های مردم به این اتفاق گفت: حرفم با مردم این است که فقط من را حمایت نمایند چون به خدا من هیچ کاری نکردم و هیچ اشتباهی نکردم! اصلا مگر من دیوانه ام بخواهم این کار را انجام دهم؟ اصلا به بچه هم بگویید خنده اش می گیرد. فقط دوست دارم مردم قضاوت الکی درباره من ننمایند و خدا را این وسط در نظر بگیرند. مردم به جای قضاوت، از من حمایت نمایند چون واقعا هیچ کاری نکردم. اصلا خود مردم باید ببینند دیگر که اصلا در صفحه اینستاگرام عکس ها، پست ها و ... هک گردیده بود تا اینکه صفحه من برگشت؛ حالا خودم باید یک ویدئو بگذارم و در این باره شرح دهم.

اسدی درباره واکنش کادر فنی تیم امید به این اتفاق گفت: آقای استیلی همیشه به من لطف داشتند، جای پدر من بودند، همیشه کمکم کردند و همیشه گفتند هر مشکل و صحبتی داشتی مثل پدرت بامن در میان بگذار. خیلی از ایشان راضی هستم و خدا ایشان را خیر دهد چون واقعا کمکم کردند و حق پدری بر گردنم دارند.

مهاجم تیم امید ایران با تاکید بر اینکه اصلا این اتفاق تقصیر من نبوده، گفت: مقصر این اتفاقات و این مشکلات که در فضای مجازی و سایت ها پخش شد و این داستان ها پیش آمد، من نیستم. ان شاالله خدا جواب آن کسی که این کار را نموده، بدهد.

منبع: ایران ورزشی

به "ادعای بازیکن اخراجی تیم امید: هکرها آن استوری را منتشر نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای بازیکن اخراجی تیم امید: هکرها آن استوری را منتشر نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید