یادگار دوران دفاع مقدس ابراهیم یحیایی آسمانی شد

به گزارش وبلاگ بازی، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در پیامی فقدان سرباز رشید ارتش اسلام ابراهیم یحیایی از یادگاران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

یادگار دوران دفاع مقدس ابراهیم یحیایی آسمانی شد

به گزارش وبلاگ بازی در این پیغام آمده است: جوانان غیور این مرز و بوم در لباس مقدس سربازی در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن در دوران رشد و تعالی نظام مقدس اسلامی از هیچ ایثار و فداکاری دریغ نکردند. قشری که با دل کندن از شور و هیاهوی دنیای جوانی، قدم در راستا الهی گذاشتند و جان و تن را فدای آرمان های والای خویش کردند.

مرحوم ابراهیم یحیایی از جمله همین جوانان بود که در دوران دفاع مقدس و در کسوت سربازی در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور به جبهه های نبرد شتافت و طعم جانبازی را نیز بارها چشید.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش بر خود لازم می داند فقدان این یادگار دفاع مقدس و سرباز ولایت را به همگان تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن عزیز سفر نموده از درگاه خداوند متعال خواهان است.

یحیایی در سال 1365 در لباس مقدس سربازی از محله های جنوب شهر تهران به سوی جبهه ها شتافت و همیشه در جهاد فی سبیل الله پیشقدم بود و مورد تشویق فرماندهان نهاده شد و سال 1367 در منطقه سردشت بر اثر بمباران شیمیایی دشمن مجروح شد.

ابراهیم یحیایی پس از سال ها دوری از همرزمان شهید خود، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت .

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "یادگار دوران دفاع مقدس ابراهیم یحیایی آسمانی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "یادگار دوران دفاع مقدس ابراهیم یحیایی آسمانی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادگار دوران دفاع مقدس ابراهیم یحیایی آسمانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید