کتاب هنرهای رزمی کره منتشر شد

به گزارش وبلاگ بازی، محمدرضا اوجی درباره اثر نو خود به خبرنگار خبرنگاران در فارس، گفت: با توجه به رشد فزاینده ورزش های رزمی در دنیا، به نظر می رسد نقش هنرهای رزمی روزبه روز برجسته تر می گردد. کشور ما هم چند سالی است که توسعه رشته های رزمی را با توجه به حضور این رشته های در بازی های معتبر و کسب مدال در دستور کار قرار داده است و دولت و مسئولان با تشویق قهرمانان ورزشی پرداخته و موجبات توسعه و توسعه ورزش های نوین و حضور جوانان جویای نام شده اند. در این میان، یکی از دغدغه های اساسی اطلاع رسانی صحیح به منظور آشنایی اقشار مختلف با رشته های معتبر و دارای موقعیت دنیای در سطح جامعه است. در چندین سال حضور در عرصه ورزش های رزمی و آشنایی با اساتید و بزرگان این رشته ها در ایران و دنیا همیشه شاهد حضور بزرگانی در عرصه هنرهای رزمی بوده ام که تنها افتخارآفرینی و توسعه ورزش های رزمی معتبر را در سرلوحه کار خود داشته اند و تمام توان خود را به شناساندن این هنر به جوانان بدون چشم داشتی به کار بسته اند.

کتاب هنرهای رزمی کره منتشر شد

وی اضافه کرد: به منظور آشنایی با رشته های رزمی کشور کره جنوبی با توجه به راه اندازی مسابقات مستر شیپ که عمدتاً رشته های کره ای دارای نام و اعتبار در آن حضور دارند، بعلاوه تحقیق در حوزه رشته های رزمی کره ای و متولی بودن دانشگاه یونگ این به اسم یکی از مرجع های توسعه و توسعه هنرهای رزمی کره در سراسر دنیا بر آن شدیم که کتاب پیش رو جهت آشنایی و تنویر افکار عمومی به منظور شناخت بیشتر رشته های رزمی قدیم و تازه کره و چگونگی سیر تغییر رشته ها جهت همسان سازی خود با مسابقات بین المللی معتبر و حضور در این بازی ها تهیه و تدوین گردد.

مدیرمسئول انتشارات نامورنامه هم درباره این اثر گفت: یکی از بارزترین ویژگی های عصر حاضر، حضور گسترده رشته های رزمی در کلیه فعالیت های روزمرّه جامعه انسانی است؛ به گونه ای که انجام بعضی از کارهای روزمره، بدون آنکه قابل تصور باشد، به خودی خود تمرینی برای یک فعالیت در رشته های رزمی است. ورزش های رزمی به اسم ابزاری قدرتمند، سرعت و دقت کارها را فوق العاده افزایش داده و گذرگاه های صعب العبور علم ورزش را به شاهراه های هموار مبدل ساخته است. به همین علت در دنیا کنونی، آموزش و یادگیری ورزش های رزمی یک ضرورت است.

به گفته محمدکاظم توانگرزمین، کتاب هنرهای رزمی کره به همت و تلاش استادان بنام ورزش های رزمی، دکتر کیوان دهناد و محمدرضا اوجی برای مطلع سازی جوانان و علاقه مندان به ورزش های رزمی به نگارش در آمده است، تا بلکه راهگشایی برای انتخاب بهتر رشته های رزمی باشد.

یادآور می گردد: کتاب هنرهای رزمی کره (یونگ مودو، هنر رزمی نوین)، نوشته دکتر کیوان دهناد و دکتر محمدرضا اوجی، با ویراستاری کرامت یزدانی (اشک)، نویسنده، مترجم، شاعر و ویراستار شیرازی، در 110صفحه رنگی در قطع وزیری در خردادماه جاری به وسیله انتشارات نامورنامه منتشر شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب هنرهای رزمی کره منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب هنرهای رزمی کره منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید