وب سایت تخصصی گردشگری استان لرستان راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ بازی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، از راه اندازی وب سایت تخصصی گردشگری لرستان اطلاع داد.

وب سایت تخصصی گردشگری استان لرستان راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ بازی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان لرستان، سیدامین قاسمی در این خصوص گفت: به منظور معرفی هرچه بیشتر ظرفیت ها گردشگری استان و تخصصی سازی تبلیغات و بازاریابی در حوزه گردشگری، این اداره کل اقدام به راه اندازی وب سایت تخصصی گردشگری نموده است.

قاسمی با بیان اینکه این وب سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی و اجرا می گردد اضافه کرد: مقدمات کار و عقد قرارداد راه اندازی این وب سایت اجرا شده و بزودی با توجه به اهمیت این موضوع اجرا آن نیز شروع می گردد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان نیز در مورد راه اندازی این وب سایت تخصصی در حوزه گردشگری گفت: در وب سایت تخصصی گردشگری لرستان، تصاویر و کلیپ های مربوط به جاذبه گردشگری استان، تاسیسات اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدماتی و مسافرتی، نرم افزارهای کاربردی و همچنین نقشه های گردشگری استان بارگذاری خواهد شد و با توجه به دو زبانه بودن زمینه جذب گردشگران خارجی را نیز فراهم می نماید.

مهدی بهاروند با اشاره به اینکه این وب سایت تخصصی امکان ارتقا به سایر زبان ها را نیز دارد بیان داشت: در فازهای بعدی و بر حسب بازار هدف، وب سایت تخصصی گردشگری لرستان را به زبان های دیگر نیز ارائه خواهیم کرد.

منبع: میراث آریا

به "وب سایت تخصصی گردشگری استان لرستان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وب سایت تخصصی گردشگری استان لرستان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید