مسی به تمرینات بارسلونا برگشت

به گزارش وبلاگ بازی، کاپیتان آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا برای اولین پس از درخواست جدایی اش از این تیم در تمرینات شرکت کرد.

مسی به تمرینات بارسلونا برگشت

به گزارش وبلاگ بازی، لیونل مسی، فوق ستاره خط حمله تیم فوتبال بارسلونا با منفی شدن تست کرونایش، عصر امروز (دوشنبه) برای اولین بار از زمان باخت 8 بر 2 آبی و اناری ها مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، در تمرینات شرکت کرد.

تمرینات بارسلونا از هفته گذشته شروع شده بود اما مسی که درخواست رسمی خود برای جدایی اش از این تیم را ارائه نموده بود، برای تعیین شدن تکلیفش در تمرینات شرکت نداشت. او چند روز قبل در مصاحبه با سایت گل از ماندنش در نوکمپ تا خاتمه قرارداد فعلی اش (ماه ژوئن سال 2021) اطلاع داد و روز گذشته هم به زمین تمرینی خوان گامپر رفت تا تست کرونا بدهد.

با منفی شدن نتیجه این تست، مسی امروز برای اولین بار در تمرینات تیم تحت راهنمایی رونالد کومان حضور پیدا کرد. با اینکه تمرینات قرار بود ساعت 17:30 به وقت محلی شروع گردد، مسی 90 دقیقه زودتر در محل حاضر شد.

طبق پروتکل بهداشتی لالیگا، مسی با وجود منفی شدن تست کرونایش تا چند روز آینده باید به صورت به صورت انفرادی تمرین کند و با محرز شدن عدم ابتلایش به کرونا خواهد توانست در تمرینات گروهی حضور پیدا کند.

بارسلونا در اولین بازی تدارکانی اردوی پیش فصل خود، شنبه هفته آینده در ورزشگاه یوهان کرایف کاتالونیا مقابل تیم دسته سومی خیمناستیک به میدان خواهد رفت.

مسی تا خاتمه فصل 21-2020 با بارسلونا قرارداد دارد و اگر تا ژانویه با باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق نرسید، در آن موقع خواهد توانست با هر تیمی که می خواهد برای فصل آینده وارد مذاکره گردد و در خاتمه فصل هم به عنوان بازیکن آزاد، بدون آنکه هیچ پولی به بارسا برسد، به تیم بعدی اش برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مسی به تمرینات بارسلونا برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی به تمرینات بارسلونا برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید