رومینگ 5G در شهرهای دنیا در دسترس قرار می گیرد

به گزارش وبلاگ بازی، یک شرکت مخابرات در انگلیس رومینگ 5G را در 55 شهر دنیا در منطقه اروپا در دسترس قرار داده و تصمیم دارد شهرهای بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

رومینگ 5G در شهرهای دنیا در دسترس قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ بازی به نقل از دیلی میل، شرکت ودافون رومینگ 5G را در 55 شهر جهان در منطقه اروپا در دسترس قرار داده است تا مسافران از اینترنت پرسرعت بهره ببرند.

ودافون شرکت چندملیتی مخابراتی انگلیسی است که دفتر مرکزی آن در شهر نیوبوری، برکشر، بریتانیا مستقر است؛ این شرکت از لحاظ میزان درآمد، بزرگ ترین شرکت ارتباطات سیار جهان به شمار می آید.

شرکت ودافون رومینگ 5G را در مادرید، مونیخ، رم و لندن و همچنین بیش از 50 شهر و دیگر شهرهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلستان در دسترس قرار داده است.

اقدام این شرکت انگلیسی به مسافران تعطیلات تابستانی یاری می نماید تا از اینترنت با سرعت بالا در شهرهای متفاوت برخوردار شوند.

ودافون اعلام نموده است: مشتریان خود اکنون می توانند اینترنت 5G را در مکان های بیشتری از سراسر جهان دریافت نمایند و به آنها رومینگ سریع تر و قابل اعتمادتری را ارائه دهند.

همچنین محتمل است که شبکه های 5G اروپا بیشتر گسترش یابد و شامل شهرهای بیشتری گردد.

در حال حاضر، ودافون تنها شرکت مخابراتی در انگلستان است که رومینگ 5G را ارائه می دهد و مشتریان می توانند بدون پرداخت هزینه اضافه از آن استفاده نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "رومینگ 5G در شهرهای دنیا در دسترس قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومینگ 5G در شهرهای دنیا در دسترس قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید