رادیو فرهنگ صدای دانشجویان شد

به گزارش وبلاگ بازی، ویژه برنامه صدای دانشجو یکشنبه 16 آذرماه با موضوع معرفی دانشجویان نویسنده و آنالیز کتاب هایشان روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

رادیو فرهنگ صدای دانشجویان شد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ بازی، رادیو فرهنگ به مناسبت روز دانشجو ویژه برنامه صدای دانشجو را فراوری نموده است.

یلدا احتشامی تهیه کننده این برنامه خاطرنشان کرد: در این ویژه برنامه با دانشجویانی که کتاب هایشان برگزیده کتاب سال شده است مصاحبهیی تلفنی داریم.

وی ادامه داد: یکی از دانشجویانی که در این برنامه با آن ها مصاحبه می کنیم خلیل اللهی نویسنده کتاب حمایت حقوقی از گیاهان دارویی ایرانی است که این اثر منتخب کتاب سال دانشجویی شده است. همچنین در مصاحبه با نویسنده کتاب، حقوق مخاطب در تبلیغات تجاری رسانه که منتخب کتاب سال دانشجویی بوده مورد بحث قرار می گیرد.

احتشامی به شرایط نشر در کشور و اهمیت توجه به کتاب های دانشگاهی و تالیفات دانشجویان اشاره نمود و گفت: همچنین در این ویژه برنامه با رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و مدیر مسئول انتشارات مجد مصاحبه داریم و مسائل نشر دانشگاهیان به ویژه دانشجویان مورد بحث و آنالیز قرار می گیرد.

این تهیه کننده در سرانجام بیان نمود: بخشی از کتاب هر کدام از برگزیدگان در برنامه صدای دانشجو توسط مریم واعظ پور روایت شده است.

صدای دانشجو به تهیه کنندگی یلدا احتشامی و اجرای کارشناسی امین خرمی امروز یکشنبه 16 آذر ساعت 14:30 روی موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رادیو فرهنگ صدای دانشجویان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو فرهنگ صدای دانشجویان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید