تقاضای اولیه برای آیفون 11 بیش از حد انتظار بوده است

به گزارش وبلاگ بازی، مینگ چی کو که مشهورترین تحلیلگر محصولات اپل محسوب می گردد، در جدیدترین گزارش خود اعلام نموده که تقاضا برای آیفون 11 و مدل های پرو بیش از حد انتظار بوده است. کو خاطرنشان نموده که مدل سبز تیره آیفون 11 پرو و سبز و ارغوانی آیفون 11 بیشترین تقاضا را از جانب مشتریان داشته اند. او همچنین اعلام نموده به دلیل مسائل مربوط به تولد مدل مبتنی بر سبز تیره، این دو گوشی در حال حاضر در تعداد محدودی روانه بازار می شوند.

تقاضای اولیه برای آیفون 11 بیش از حد انتظار بوده است

طبق اعلام این تحلیلگر، آمریکایی ها به مدل های گران قیمت آیفون 11 پرو بیشترین علاقه را نشان داده اند ولی در چین آیفون 11 بیشترین آمار پیش فروش را از آن خود نموده است. با توجه به نشانه های اولیه، این شرکت تخمین خود را در رابطه با میزان فروش آیفون های جدید در سال 2019 از 65 تا 70 میلیون به 70 تا 75 میلیون تغییر داده است.

به غیر از عرضه آیفون های تازه نفس در رنگ های جدید، باید به قیمت 699 دلاری آیفون 11 هم اشاره کنیم که 50 دلار ارزان تر از نسل قبلی به حساب می آید و در عین حال از دوربین جدید اولترا واید، باتری بهتر و امکان ضبط ویدیوهای 4K بهره می برد. طبق این گزارش، قیمت آیفون 11 باعث شده که کاربران آیفون 6، آیفون 6 اس و آیفون 7 گزینه ایدئالی برای خرید آیفون جدید پیدا نمایند.

پیش فروش نسل جدید آیفون ها در روز آدینه شروع شده و چهار روز دیگر در تاریخ 20 سپتامبر روانه بازار می شوند.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "تقاضای اولیه برای آیفون 11 بیش از حد انتظار بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای اولیه برای آیفون 11 بیش از حد انتظار بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید