فراوری پنل های 120Hz LTPO OLED سامسونگ برای سری iPhone 13 Pro

به گزارش وبلاگ بازی، پنل های 120Hz LTPO OLED سامسونگ برای سری iPhone 13 Pro در حال فراوری است و به زودی آماده سازی می گردد.

فراوری پنل های 120Hz LTPO OLED سامسونگ برای سری iPhone 13 Pro

به گزارش خبرنگار ، تمرکز شرکت های سازنده گوشی هوشمند بر نمایشگر گوشی ها به یکی از مهم ترین مسائل این شرکت ها تبدیل شده است. استفاده از یک نمایشگر با کیفیت علاوه بر افزایش فروش محصولات شرکت ها می تواند به ترقیب شدن کاربران برای خرید یک گوشی هم یاری کند چرا که نمایشگر یکی از مهم ترین بخش های گوشی است و می تواند بر سلامتی چشم افراد تاثیر مستقیم بگذارد.

یکی از عظیم ترین شرکت های سازنده گوشی و محصولات مربوط به فناوری شرکت اپل بوده که در سال های اخیر بخش عمده بازار را از آن خود نموده است. شرکت سامسونگ مدت هاست که تامین نماینده اصلی نمایشگر های آیفون شرکت اپل است و به لطف پیشرفت های فن آوری کره ای در این زمینه، توانست تامین حدود 80 میلیون واحد نمایشگر برای اپل را دریافت کند؛ بعلاوه در میان آن ها پنل های LTE OLED 120Hz هرتز برای آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس هم احتمالا وجود خواهد داشت.

به نظر می رسد OLED های سریع و کم مصرف LPTO فقط به مدل های پیشرفته آیفون 13 راه پیدا می نمایند. LG و BOE مابقی سفارشات نمایشگر های OLED آیفون 13 و 13 را پر می نمایند. تخمین زده می گردد که LG Display حدود 30 میلیون دستگاه را به بازار عرضه کند.

از آنجا که به زودی خانواده آیفون 12 قطع نخواهد شد، تا انتها امسال سامسونگ 120 میلیون صفحه نمایش OLED ارسال می نماید و LG Display 50 میلیون صفحه را ایمن می نماید، در حالی که BOE 9 میلیون صفحه نهایی را تحویل می دهد. طبق گفته کاشناسان امسال فراوری پنل های OLED حدود یک ماه زودتر شروع شده است و گزارش های قبلی خبر از عرضه آیفون 13 به بازار، در ماه سپتامبر می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فراوری پنل های 120Hz LTPO OLED سامسونگ برای سری iPhone 13 Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری پنل های 120Hz LTPO OLED سامسونگ برای سری iPhone 13 Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید