افشای مشخصات دو گوشی از سری بلک شارک 5

به گزارش وبلاگ بازی، به تازگی نام گوشی های Black Shark 5 و Black Shark 5 Pro در وبسایت صدور گواهی TENAA دیده شده و این وبسایت لیستی از ویژگی های کلیدی این دو گوشی را ارائه نموده است.

افشای مشخصات دو گوشی از سری بلک شارک 5

به گزارش وبلاگ بازی، گوشی Black Shark 5 Pro دارای شماره مدل KTUS-A0 است. در حالی که وبسایت TENAA نام چیپست واقعی را فاش نمی نماید، پردازنده 3 گیگاهرتزی نام برده شده احتمالاً همان چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 محصول شرکت معتبر کوالکام است. این پردازنده با 8، 12 یا 16 گیگابایت رم جفت شده است. فضای ذخیره سازی دستگاه نیز 256 یا 512 گیگابایت خواهد بود.

انتظار می رود یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار داشته باشد. در نقطه مقابل، پنل جلویی دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی می باشد. این دوربین به طور قابل توجهی ضعیف تر از دوربین 20 مگاپیکسلی مدل قبلی این دستگاه، یعنی Black Shark 4 است. این دستگاه یک باتری 4650 میلی آمپر ساعتی دارد که پیش بینی می گردد مانند مدل های قبلی از قابلیت شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کند.

مدل پایه بلک شارک 5 با پردازنده مرکزی 3.2 گیگاهرتزی در فهرست این وبسایت قرار گرفته است. این پردازنده به احتمال زیاد از مدل قدیمی تر اسنپدراگون و احتمالا چیپست قدیمی اسنپدراگون 870 است. این پردازنده با 8 یا 12 گیگابایت رم جفت شده است. فضای ذخیره سازی این گوشی به مانند مدل پرو 128 یا 256 گیگابایت می باشد. ظرفیت باتری این مدل نیز 4650 میلی آمپر ساعت است که باز هم با مدل پرو تشابه دارد.

دوربین اصلی مدل پایه یک سنسور 64 مگاپیکسلی است. این گوشی ها هنوز به بازار عرضه نشده اند و کاربران منتظرند ببینند که شرکت Tencent پس از خرید این برند در ماه ژانویه تا چه حد توانسته در ارائه این گوشی گیمینگ پیروز باشد. لازم به شرح است که شرکت Tencent یک شرکت هلدینگ چینی است، که در زمینه ارائه خدمات شبکه های اجتماعی، رسانه های گروهی، پورتال های وب، تجارت الکترونیک، آنتی ویروس ها، مرورگر وب، بازی های چندنفره آنلاین و خدمات ارزش افزوده مخابرات فعالیت می نماید. شرکت تنسنت در سال 1998 به وسیله ما هواتنگ راه اندازی شد و در حال حاضر یکی از شرکت های بزرگ اینترنتی دنیا محسوب می گردد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر شنژن چین قرار گرفته است.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات دو گوشی از سری بلک شارک 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات دو گوشی از سری بلک شارک 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید