آنالیز 14 پروژه اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ بازی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از پیشرفت فیزیکی 62درصدی 14 پروژه اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اطلاع داد.

آنالیز 14 پروژه اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز سه شنبه 28 مردادماه 99 از تشکیل جلسه آنالیز مسائل و موانع پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری درحوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اطلاع داد و گفت: در این جلسه مسائل و موانع 14 پروژه که با حجم سرمایه گذاری 22هزار و 800میلیارد ریال که در حال انجام هستند توسط رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان موردآنالیز نهاده شد و دستورهای لازم برای برطرف مسائل توسط دستگاه های ذی ربط صادر شد.

او در تشریح این 14 پروژه اظهار کرد از میان 14 پروژه مذکور، هشت پروژه به صورت ملی و شش پروژه به صورت استانی در حوزه زیرساخت گردشگری و صنایع دستی، و بازسازی آثار تاریخی در حال انجام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: 11 مورد از پروژه های مذکور توسط بخش خصوصی، دو پروژه به صورت مشارکتی مابین بخش دولتی و خصوصی و یک مورد دیگر توسط بخش دولتی در حال انجام هستند.

او بیان نمود: با بهره برداری از پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری در حوزه های میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی به صورت مستقیم برای 1500 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "آنالیز 14 پروژه اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز 14 پروژه اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید