انهدام باند عاملان تخریب خودروهای شهروندان در شهرک ولیعصر

به گزارش وبلاگ بازی، تهران (پانا) - رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی از دستگیری عامل اصلی اعضای باند عاملان تخریب خودروها در شهرک ولیعصر اطلاع داد و گفت دستگیری سایر اعضای این باند در دستور کار واقع شده است.

انهدام باند عاملان تخریب خودروهای شهروندان در شهرک ولیعصر

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نجم الدین رشیدی در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: صبح روز گذشته خبری مبنی بر تخریب درب منزل و شیشه های 7 دستگاه خودرو در یکی از محله شهرک ولیعصر، به وسیله سامانه 110 در اختیار ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی نهاده شد و تیمی از ماموران این پایگاه به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه معین شد یکی از افراد شرور منطقه که پیش تر نیز با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است با همراهی 3 تن از دوستانش با در دست داشتن سلاح سرد به نشانی اعلامی حمله ور و با عربده کشی آیفون درب ساختمان مسکونی و شیشه های 7 دستگاه خودرو که در حوالی آن ساختمان پارک شده بود، تخریب و بلافاصله از محل گریخته اند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی گفت: در رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم اصلی پرونده شناسایی و با هماهنگی های قضائی درکمتر از 24 ساعت در مخفیگاهش در حوالی شهرک ولیعصر دستگیر و به پایگاه پنجم این پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

سرهنگ رشیدی در انتها با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی گردید، خاطر نشان کرد: کوشش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس واقع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "انهدام باند عاملان تخریب خودروهای شهروندان در شهرک ولیعصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند عاملان تخریب خودروهای شهروندان در شهرک ولیعصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید