اطلاعیه سایپا درباره قیمت خودرو

به گزارش وبلاگ بازی، گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه ای از تداوم برنامه این گروه برای افزایش فراوری و تنظیم بازار خودرو به وسیله اجرای مستمر طرح فروش فوری و عمل به تعهدات قبلی اطلاع داد.

اطلاعیه سایپا درباره قیمت خودرو

گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه ای از تداوم برنامه این گروه برای افزایش فراوری و تنظیم بازار خودرو به وسیله اجرای مستمر طرح فروش فوری و عمل به تعهدات قبلی اطلاع داد. مشروح این اطلاعیه به توضیح زیر است:

به اطلاع تمامی هم وطنان گرانقدر به ویژه متقاضیان ارجمند خرید محصولات گروه خودروسازی سایپا می رساند، این گروه با حمایت دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همکاری همه نهادهای ذیربط و همچنین با اتخاذ تمهیدات و تدابیر مدیریتی، برنامه افزایش فراوری و عرضه خودرو و نیز عمل به تعهدات قبلی در سال جدید را همچون ماه های پایانی سال گذشته، با جدیت دنبال می نماید.

بر همین اساس با توجه به استمرار قطعی طرح فروش فوری و ادامه روند عرضه خودرو توسط سایپا همچنانکه در اسفندماه سال گذشته پس از یک دوره افزایش مقطعی، قیمت بعضی محصولات این گروه متعادل گشت، اکنون نیز قیمت محصولات تثبیت شده و دارای ثبات باشد.

بنابراین از تمامی علاقه مندان به خرید محصولات سایپا درخواست می گردد به شایعات بی پایه و اساس نظیر احتمال کاهش فراوری و یا افزایش قیمت ها در آینده، توجه نکرده و برای خرید خودرو، با آرامش خاطر محصولات مورد احتیاج خود را به وسیله مبادی اعلامی این گروه نظیر سایت اینترنتی فروش فوری خریداری نمایند و اطمینان داشته باشند گروه سایپا همه کوشش خود را برای افزایش فراوری و عرضه خودرو و کنترل قیمت ها در بازار خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "اطلاعیه سایپا درباره قیمت خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه سایپا درباره قیمت خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید