استاد صبور، مجری باسواد در شماره جدید ماهنامه سروش

به گزارش وبلاگ بازی به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، 1694 شماره از ماهنامه سروش، ویژه آبان ماه با عنوان استاد صبور، مجری باسواد از سوی انتشارات سروش منتشر و روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفت.

استاد صبور، مجری باسواد در شماره جدید ماهنامه سروش

در سرویس فرهنگ این شماره از سروش به زندگی زنده یاد دکتر اکبر عالمی پرداخته شده است. هفت هنر از راوی هنر هفتم، روایت سه ترس مقدس در سخنان مرحوم عالمی و... از عناوین این بخش هستند.

در سرویس رسانه و در بخش آنت به از فرصت گفت وگو و بستر آن برای اطلاع رسانی صحبت شده است. امت مداری رسانه ای، نبرد رسانه های برون مرزی با تحریم های دولتی، گفت و گو با حسن شمشادی فعال رسانه ای، قاب ذائقه، و... از عناوین پرونده ویژه سرویس رسانه هستند.

در سرویس هنر و پرونده سینما در میز نقد به معرفی آثار سینمایی اکران شده پرداخته شده است. گفت و گو با محمدرضا شفاه تهیه کننده فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است نیز در قسمت مصاحبه این ماه منتشر شده است.

در پرونده ویژه این بخش با عنوان اسارت در دنیای ابتذال کمدی ها به بررسی سینمای کمدی ایران پرداخته شده است. بالاتر از خنده، بررسی رویکرد سینمای هالیوود با سینمای ایران در حوزه آثار کمدی، خنده های بی ریشه، و... از دیگر عناوین این بخش هستند.

در پرونده موسیقی به فراز و نشیب های موسیقی دهه شصت پرداخته شده است و در ادامه سروش با محسن صفایی فرد، پژوهشگر موسیقی و مدیر باشگاه ترانه راه به گفت و گو نشسته است. در بخش دیگر این پرونده با عنوان ساز ناکوک سیاست بازان در صدای خسرو آواز ایران به بررسی ویژگی های متمایزکننده زنده یاد محمدرضا شجریان پرداخته شده است.

حرف های غصه دار قفسه ها، زنان بازیچه عاشقانه های سیاه، عاشقانه های آرام در زندگی های ناآرام شهیدان، گفت و گو با بهناز ضرابی زاده و... از عناوین سرویس ادب این شماره از مجله سروش هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "استاد صبور، مجری باسواد در شماره جدید ماهنامه سروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد صبور، مجری باسواد در شماره جدید ماهنامه سروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید