ازکشف 29 هزار لیتر سوخت تا توقیف 7 تن شیر خشک قاچاق

به گزارش وبلاگ بازی، با بسته خبر های انتظامی امروز 19اسفند همراه سایت خبرنگاران کرمان باشید.

ازکشف 29 هزار لیتر سوخت تا توقیف 7 تن شیر خشک قاچاق

به گزارش خبرنگار از ، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان از کشف 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیون نفت کش در عملیات پلیس آگاهی شهرستان ریگان اطلاع داد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سوخت، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان هنگام پایش خودرو ها در محورریگان-ایرانشهر به یک دستگاه کامیون نفت کش مشکوک و برای آنالیز بیشتر آن را متوقف کردند.

او اضافه نمود:در بازرسی از این کامیون که راهی مناطق شرق کشور بود، 29 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

او با اشاره به خطرات بسیار زیاد حمل سوخت در محور های مواصلاتی، اذعان داشت: پلیس با تدابیر ویژه ای با عاملان قاچاق و فرآورده های سوختی مقابله خواهد نمود.

نصب سامانه مها سرمایه گذاری برای امنیت است

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان در جلسه آموزشی سامانه مها گفت: نصب سامانه هشدار الکترونیک هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری برای حفظ امنیت اموال اشخاص است.

سرهنگمحمدجواد آراموندر جلسه توجیهی انبارداران، باغداران، صنف طلافروشان که با حضورمسئول فنی و مدیرعامل سامانه مها در سالن اجتماعات اصناف شهرستان برگزار گردید گفت: یکی از مزیت های مهم این سامانه این است که مانند یک مأمور به صورت 24 ساعت از همه اماکن شهفرایندان حراست می نماید.

او در ادامه گفت: با نصب سامانه هوشمند مها در صورت هر گونه حادثه، پلیس بلافاصله در کمترین زمان ممکن خود را به محل رسانده تا اقدامات پلیسی انجام گردد.

این مقام انتظامی مهمترین وظیفه این مرکز را پایش و نظارت بر اماکن مهم و حساس که بیشتر در معرض و تهدید سرقت قرار می گیرند دانست و اضافه نمود: با نصب حسگر های لازم، فرایند ارتباط با مراکز انتظامی جهت ارائه خدمات انتظامی با نصب این سامانه سرعت پیدا خواهد نمود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان استقبال و استفاده این سامانه را نیازمند مشارکت همگانی دانست و گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر در حوزه امنیت و پیشگیری نیازمند همکاری و مشارکت بیش از پیش اصناف و مردم هستیم.

توقیف 7 تن شیر خشک قاچاق در بم

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با کوشش مأموران کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان بم از یک دستگاه تریلر 7 هزار و 500 کیلوگرم شیر خشک قاچاق کشف شد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: مأموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان بم مستقر در ایست و بازرسی محور بم-زاهدان، یک دستگاه تریلر را جهت آنالیز متوقف کردند.

او اضافه نمود: ماموران در بازرسی از این تریلر که از تهران به مقصد استان سیستان و بلوچستان در حرکت بود 7 هزار و 500 کیلوگرم شیرخشک صنعتی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار ناظری توضیح داد: ارزش کالای کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرگ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد و راننده متخلف به دادسرا معرفی گردید.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی پلیس در مبادی ورودی و خروجی مناطق مختلف استان به منظور پیشگیری از قاچاق کالا و همچنین ورود زمینه های شیوع بیماری کرونا گفت: در این راستا با عاملان حمل غیرمجاز هرگونه کالا به ویژه اقلام خوراکی و بهداشتی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وانت حامل گوسفند قاچاق در جیرفت توقیف شد

فرمانده انتظامی جیرفت از کشف 21 رأس گوسفند فاقد هر گونه مجوز از یک دستگاه وانت در این شهرستان اطلاع داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: مأموران کلانتری 14 محمد آبادحین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه پیکان وانت مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو تعداد 21 رأس احشام فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی کشف شد، بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی این احشام را 500 میلیون ریال برآورد نموده اند.

او اضافه نمود: برای امنیت و آرامش جامعه به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت، طرح های پلیس با شدت و در گستره بیشتری اجرا خواهند شد.

پلمپ 12 واحد صنفی متخلف جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از پلمپ 12 واحد صنفی متخلف جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی در این شهرستان اطلاع داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاددر تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و مرکز بهداشت شهرستان سیرجان به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح 12 واحد صنفی مصرف قلیان به علت عدم رعایت موارد بهداشتی وعدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضائی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا از شهفرایندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کشف 7 تن و 500 کیلو انواع مواد مخدر در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از کشف 7 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی امسال در عملیات های پلیس این شهرستان اطلاع داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: پلیس جیرفت با اجرای طرح های مقابله با سوداگران مرگ و برخورد جدی با عوامل خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر طی امسال 7 تن و 500 کیلو انواع موادمخدر را کشف کرد.

این مقام انتظامی گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزارو 46 نفر در زمینه مواد مخدر دستگیر شدند.

او گفت: در مدت یاد شده 7 باند تهیه و توزیع مواد مخدر مکوششی، 814 نفر خرده فروش و 232 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی جیرفت ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از مردم خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه عامل توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت به وسیله تلفن 110 اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

او اضافه نمود: نیروی انتظامی مهم ترین دستگاه مقابله ای کشور در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و رشادت ها و جانفشانی های مأموران پلیس شهرستان با تقدیم 47 شهید که بیشتر این شهیدان در مبارزه باقاچاقچیان مواد مخدر با تقدیم خون خود به فیض شهادت نائل آمده اند، موید کوشش خستگی ناپذیر پلیس در این راه است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ازکشف 29 هزار لیتر سوخت تا توقیف 7 تن شیر خشک قاچاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازکشف 29 هزار لیتر سوخت تا توقیف 7 تن شیر خشک قاچاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید