تئاتر

شکست سنگین سریال های اخیر تلویزیون

در نتایج یک نظرسنجی که در 15 مرداد منتشر شد و تا به امروز آخرین آمار رسمی از مقدار بیننده سریال های سیما به شمار می رود، سریال های تلویزیون در نیمه دوم تیر بررسی شده اند و مطابق آن، بخش دوم برف بی صدا می بارد شبکه 3 با 36 درصد پربیننده ترین سریال تلویزیون...

2 مهر 1401

معرفی هتل 4 ستاره استیگن برگر در آوگسبورگ

هتل استیگن برگر آوگسبورگ | Steigenberger Drei Mohrenاین هتل 4 ستاره با امکانات فراوان و خدمات عالی که برای شما مهمانان در نظر گرفته است، می تواند برترین گزینه برای اقامت در شهر آوگسبورگ آلمان باشد. هتل استیگن برگر آوگسبورگ Steigenberger Drei Mohren در خیابان زیبای ماکسیمیلیان...

10 اردیبهشت 1401

پیوند خونی، تلفیق نمایش و موسیقی است

تهران (پانا) - کارگردان نمایشپیوند خونی گفت پیوند خونی تلفیق نمایش و موسیقی است.

15 اسفند 1400

جنجال لباس نامتعارف مهراوه شریفی نیا ! ، کوتاه و جذب

خبرنگاران: مهراوه شریفی نیا یکی از بازیگران زیبای ایرانی است و در این عکس تیپ مجذوب کننده و نامتعارف او را مشاهده می کنید.

24 بهمن 1400

نمایش تا اشکستان از زاویه مسیحیت به تاریخ صدر اسلام نگاه می نماید

کارگردان نمایش تا اشکستان با اشاره به این موضوع که در حوزه مضامین مذهبی، معنوی، آئینی و دینی شاهد حضور روایت ها و داستان های مختلف و جذابی هستیم، گفت: نمایش تا اشکستان به تاریخ صدراسلام نگاه برون دینی دارد.

16 بهمن 1400

جاذبه های ویژه شهر سان سیتی

معرفی جاذبه های سان سیتیسفر به شهر سان سیتی در آفریقای جنوبی یکی از مجذوب کننده ترین سفرهای گردشگری برای شما خواهد بود. اگر بدانید شرایط آب و هوایی سان سیتی به چه صورت است و برترین زمان سفر برای این سفر به این شهر چه موقعی می باشد، بی شک برای تماشای این...

23 دی 1400

اتفاق تلخ برای مهران مدیری؛ مجری دورهمی داغدار شد

مهران مدیری کارگردان و بازیگر طنز، در سوگ مادرش نشست.

17 دی 1400

فاصله سنی جالب حمیرا ریاضی از شوهرش علی اوسیوند

خبرنگاران:حمیرا ریاضی در سالگرد عقدش با علی اوسیوند پستی منتشرکرد.

16 مهر 1400

حصارکشی تئاتر شهر راه چاره مدیریت شهری نیست، ممنوعیت استفاده از اموال شهرداری در انتخابات

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید زمینه های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم گردد، گفت: نباید دستگاه های متولی چه اجرایی و چه نظارتی به گونه ای انقباضی عمل نمایند که مشارکت ها کاهش پیدا کند.

11 اردیبهشت 1400

ستارگان مجازی (چهارشنبه 18 بهمن 96)

سلام بر تو ای آلودگی! در هرم نفس هایمان ردّ پای سُربی ات حک شده تا فراموش نکنیم که با تمام توانت در وجودمان حاضری. تا بپذیریم که بودنت را گزیری نیست جز باد، تحمل، دعا، صبر، صبر، صبر. رفتنی شدی ولی سر راهت زلزله را بیدار کن، خوابش...

16 بهمن 1399

تبرئه کارگردان از اتهام قتل همسر

نظریه پزشکی قانونی، کارگردان جوان را که به اتهام قتل همسرش بازداشت بود تبرئه کرد.

8 تیر 1399

توقف برگزاری مراسم تمشک طلایی در آخرین لحظه

در حالی که شب پیش قرار بود مراسم اهدای جوایز تمشک طلایی 2020 برگزار شود در آخرین لحظه اعلام شد این مراسم به دلیل گسترش ویروس کرونای جدید لغو می شود.

13 اردیبهشت 1399

مشارکت یزدی ها در برگزاری یک رویداد هنری نمونه ممتاز کشوری است

خبرنگاران/یزد مدیر کل هنرهای نمایشی کشور ضعف کشور در برگزاری رویدادهای هنری را مشارکت دستگاه های مربوطه دانست و گفت: به منظور حمایت از این رویدادها در کشور مشارکت یزدی ها در این زمینه یک نمونه ممتاز و شایسته کشوری است.

29 دی 1398

انتشار فراخوان دومین جشنواره سراسری تئاتر مان

فراخوان دومین جشنواره سراسری تئاتر مان منتشر شد.

23 آذر 1398

بهترین تورهای امروز؛ 12 اردیبهشت 1395

بهترین تورهای امروز، با معرفی تورهای ترکیبی کشورهای پرگردشگر همچون ترکیه، مالزی و تایلند پیشنهاد های ویژه ای به همراه دارد، با خبرنگاران همراه باشید.

19 آبان 1398

کمال تبریزی تهیه کننده تئاتر شد

نمایش مختلف الاضلاع به تهیه کنندگی کمال تبریزی در تماشاخانه سپند به صحنه می رود.

6 مرداد 1398

محمد معتمدی طرح کنسرت ارزان را به شهرداری برد

خبرنگاران آنلاین:محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی از ارائه طرح اجرا پروژه هنر برای همه به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف به صحنه رفتن کنسرت ها و آثار نمایشی ارزان قیمت در شهر تهران خبر دارد‪.‬

4 تیر 1398

نمایه چهل؛ دستاورد انتشارات هنرهای تجسمی افتتاح می گردد

نمایشگاه نمایه چهل؛ دستاورد انتشارات هنرهای تجسمی از رخدادهای یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز پنجشنبه (25 بهمن ماه) در موزه امام علی (ع) افتتاح می گردد.

22 خرداد 1398

دفتر نمایندگی سازمان جهانی گردشگری به همدان واگذار شد

استاندار همدان گفت: دفتر نمایندگی سازمان جهانی گردشگری به ایران داده شده که مقرر شد یک مدت در تهران پردازش و سپس به همدان واگذار گردد.

12 فروردین 1398

خانه نم زده تخفیف دانشجویی می دهد

به گزارش خبرنگاران، بلیت نمایش خانه نم زده نوشته حامد مکملی و کارگردانی شادی اسدپور که اجرای خود را از 11 مرداد ماه در عمارت نوفل لوشاتو شروع نموده است با 30 درصد تخفیف به دانشجویان ارایه خواهد گشت.

29 مرداد 1397